Vyhlásené obstarávanie

Dodávka technických zariadení a interiérového vybavenia vrátane inštalácie, servisu a dopravy pre EXPO Dubaj 2020


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
856 863,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
32320000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
1. Apríl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
28. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. 2 zákona umožňuje účasť na otváraní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a v čase otvárania budú prihlásení v systéme ERANET.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

V intervale:
1. Jún 2021 až 31. Marec 2022

Výsledky

Dodávka technických zariadení a interiérového vybavenia vrátane inštalácie, servisu a dopravy pre EXPO Dubaj 2020

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka technických zariadení a interiérového vybavenie pre EXPO Dubaj, vrátane inštalácie, servisu a dopravy. Technická výbava interiéru (časť 1) tvorí súčasť celkovej prezentácie SR na Svetovej výstave EXPO Dubaj 2020. Cieľom je využitie digitálnych plôch a bezkontaktných interaktívnych riešení, ktoré bude zabezpečované navrhovaným riešením. Súčasťou zákazky je celkové interiérové vybavenie zázemia (časť 2), konferenčných priestorov a kancelárií v zmysle navrhovanej architektonickej štúdie. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky pre časť 1 je uvedená v Prílohe č. 1.1 súťažných podkladov a bližšia špecifikácia pre časť 2 je uvedená v Prílohe č.1.2 súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je dodávka technických zariadení a interiérového vybavenie pre EXPO Dubaj, vrátane inštalácie, servisu a dopravy. Technická výbava interiéru (časť 1) tvorí súčasť celkovej prezentácie SR na Svetovej výstave EXPO Dubaj 2020. Cieľom je využitie digitálnych plôch a bezkontaktných interaktívnych riešení, ktoré bude zabezpečované navrhovaným riešením. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky pre časť 1 je uvedená v Prílohe č. 1.1 súťažných podkladov.Súčasťou zákazky je celkové interiérové vybavenie zázemia, konferenčných priestorov a kancelárií v zmysle navrhovanej architektonickej štúdie. Bližšia špecifikácia pre časť 2 je uvedená v Prílohe č.1.2 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka, a to vo výške 25 000 EUR v rámci 1. časti zákazky a 5 000 EUR v rámci 2. časti zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v bode 11 súťažných podkladov. 2. Trvanie zmluvy: od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31.03.2022 pre obe časti (verejný obstarávateľ týmto upresňuje informácie o trvaní zmluvy uvedené v časti II.2.7 "Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému", nakoľko v uvedenej časti nie je možné uviesť začiatok trvania zmluvy slovne). 3. Predmetné VO nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 4. Verejný obstarávateľ vyhodnotenie ponúk uskutoční v súlade s § 66 ods. 7 druhá veta zákona tak, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 5. V zmysle § 20 zákona, komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku, prípadne českom jazyku, výhradne elektronicky, a to prostredníctvom elektronického systému ERANET, dostupného na https://mhsr.eranet.sk. 6. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie nemá verejný obstarávateľ evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 7. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti Podmienky a manuál. 8. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET, priamy link na obstarávanie: https://mhsr.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1. 9. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch. 10. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom zmluvy verejnému obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 8 zákona nasledovné dokumenty: - Zoznam všetkých známych subdodávateľov, podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať navrhovaným subdodávateľom, predmety týchto subdodávok a údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresu pobytu, dátum narodenia. Predmetné údaje o týchto subdodávateľoch sa stanú súčasťou zmluvy s úspešným uchádzačom. Pravidlá zmeny subdodávateľov a povinnosť oznámiť zmenu subdodávateľov sú v súlade s § 41 ods. 4 zákona upravené v návrhu zmluvy, - V prípade uchádzača, ktorým je skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb, zmluvu (resp. dokumentáciu), preukazujúcu vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov podľa bodu 16.1 súťažných podkladov. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť toto verejné obstarávanie alebo jeho časť alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 57 zákona o verejnom obstarávaní alebo v prípade, ak ponuka úspešného uchádzača prevýši vyčlenené finančné prostriedky (predpokladanú hodnotu zákazky danej časti).