Vyhlásené obstarávanie

Zber, preprava a zneškodnenie odpadu na území obce Brzotín


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Obec Brzotín
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
179 719,32
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90511000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Apríl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
13. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Júl 2021
Miesto otvárania ponúk:
Externé obstarávanie s.r.o., A. Žarnova 11/C, 917 01 Trnava - zasadačka
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Účasť na otváraní ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených so zberom a prepravou komunálneho odpadu, drobných stavebných odpadov, objemných odpadov, biologicky rozložteľných odpadov a biologicky rozložiteľných kuchynských odpadov.. Predmetom obstarávania je zber, preprava a uloženie nasledovných druhov odpadu na území obce Brzotín:



1. zber, preprava a uloženie zmesového komunálneho odpadu s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov

2. zber, preprava a uloženie zmesového komunálneho odpadu od podnikateľských subjektov s uložením v zariadení na zneškodnenie odpadov

3. zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu a biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu so zhodnotením v zariadení na zhodnocovanie odpadov

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme.



2. V prípade, ak v projektovej dokumentácii alebo výkaze výmer bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo

výrobcov, môže uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je

požadované.



3. V súlade s výkladovým stanoviskom UVO č.4/2018 o elektronickej komunikácii a výmene informácií komunikácia a

výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcami sa bude uskutočňovať formou

elektronickej komunikácie v systéme IS EVO ver.18.0. Obsahom komunikácie bude predkladanie ponúk, vysvetľovanie súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, prípadné doplnenie súťažných podkladov, vysvetľovanie predložených ponúk, oznámenie o otváraní ponúk ako aj komunikácia pri revíznych postupoch. Pravidlá pre doručovanie pri elektronickej komunikácii v systéme EVO sa považuje elektronická správa / informácia /oznámenie /písomnosť / žiadosť o vysvetlenie (ďalej len informácia) za doručenú v okamihu jej odoslania verejným obstarávateľom

v systéme EVO. Odoslaním dochádza automaticky k doručeniu informácie záujemcovi / uchádzačovi na používateľské

konto, ktoré si zriadil pre túto konkrétnu zákazku. Doručenie informácie systém EVO vykonáva automaticky v danom

okamihu odoslania, pričom systém EVO automaticky zasiela / generuje príjemcovi notifikačný e-mail o doručení

informácie, čo je zaznamenané aj v auditnom zázname systému EVO. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp.

uchádzač, tak po prihlásení do systému a predmetnej zákazky môže prostredníctvom komunikačného rozhrania

odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému

obstarávateľovi okamihom jej odoslania v systému IS EVO ver.18.0 v súlade s funkcionalitou systému.



4.Poskytovanie vysvetlení a ďalších informácií (ďalej len informácie) bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo

svojom profile.