Vyhlásené obstarávanie

Dodanie projektovej dokumentácie pre akciu „Obnova hradu Ľubovňa – rekonštrukcia severovýchodnej steny hradby a 3. nádvoria“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ľubovnianske múzeum - hrad
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
24 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71242000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Apríl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
29. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Neuvedené
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Jedná sa o vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v rozsahu pre realizáciu stavby v rámci projektu: "Rekonštrukcia severovýchodnej hradby 3. nádvoria". -Rekonštrukcia a konzervácia jestvujúceho severovýchodného múra na III. nádvorí (I.predhradie) -Prezentácia odkrytej archeologickej nálezovej situácie kasárni pri severovýchodnom múre na III. nádvorí -Prieskum a prezentácie jestvujúcej studne/cisterny na III. nádvorí -Odvodnenie a úprava povrchu III. nádvoria -Odvodnenie a úprava povrchu medzi kaplnkou a západným palácom (gotickým palácom) Na základe postupu prác je potrebné ešte pred spracovaním projektovej dokumentácie zabezpečiť spracovanie dokumentácie - potrebné prieskumy, ktoré musia tvoriť podklad, t. j. bez nich nie je možné pristúpiť k spracovaniu projektovej dokumentácie: -Prieskum statického stavu a zdokumentovanie studne na III. nádvorí -Hydrogeologický prieskum zameraný na zistenie podložia pre založenie rekonštruovanej / zrútenej severovýchodnej hradby, hydrogeologických pomerov nádvorí a svahu na severovýchodnej strane pod hradobným múrom, nasiakavosť vrstiev zeminy na jednotlivých nádvoriach pre návrh odvodnenia a odvedenia povrchových vôd z hradu -Statické posúdenie jestv. zachovanej časti murív hradby a odkrytých nálezov kasární na III. nádvorí Na základe požiadavky KPÚ Prešov nadväzne na vykonaný archeologický výskum kasární a záverečnú správu z výskumu na III. nádvorí je potrebné dopracovať vyhodnotenie jeho nálezov z hľadiska architektonicko historického výskumu (ďalej len AHV), ako aj navrhnúť spôsob prezentácie (spôsob prezentácie spracovať v podobe štúdie, ktorá by slúžila na ozrejmenie si zámeru s vlastníkom teda PSK a KPÚ Prešov a tvorila by podklad pre následnú projektovú dokumentáciu). Všetky tieto dokumentácie budú tvoriť podklad pre spracovanie/vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v rozsahu pre realizáciu stavby, ktorá bude zložená : -Projekt rekonštrukcie zrútenej časti a konzervácie zachovanej časti severovýchodného hradobného múru v III. nádvorí -Projekt prekrytia a prezentácie archeologickým výskumom obnažených častí kasární pri Sz hradobnom múre v III. nádvorí -Prezentáciu cisterny studne v III. nádvorí -Odvodnenie a úprava povrchu III. nádvoria -Odvodnenie a úprava povrchu nádvoria medzi kaplnkou a západným (gotickým) palácom s úpravou terénu pri kaplnke -Položkoví rozpočet stavby a výkaz výmer Predpokladá cena uvedená v bode II.1.5) vychádza z komparatívnych cien vykonaných obdobných prác, nakoľko sa jedná o vysoko špecializovanú prácu v náročnom neprístupnom teréne, ktorú nie je možné spracovať na základe cenníkových podkladov. Dielo v sebe zahŕňa dodanie : Prípravnej dokumentácie: 4 originály zamerania a výskumu v tlačenej podobe, 4 x v digitálnej podobe (CD, DVD). Projektovej dokumentácie: v 6-tich vyhotoveniach v tlačenej forme, 6 x elektronicky (CD/DVD) vo formátoch PDF, DOC, XLS, DWG, podľa charakteru príslušnej časti dokumentácie. Projektová dokumentácia musí obsahovať podrobný položkový rozpočet stavby a výkaz výmer, ktoré nebudú obsahovať žiadne súborové alebo kompletové položky a prednostne budú použité cenníkové položky. Podrobný položkový rozpočet stavby a výkaz výmer musí byť aj vo formáte XLS/XLSX s nastavením výpočtových vzorcov, rekapituláciou a krycím listom podľa stavebných objektov z dôvodu ďalšieho použitia v nadväzujúcich postupoch verejného obstarávania. Súčasťou diela je aj opečiatkovaný a podpísaný krycí list rozpočtu vo formáte pdf a to autorizovanou osobou. Dielo sa po odovzdaní stáva majetkom Objednávateľa. Autorský dozor nie je súčasťou služby. Autorské práva : Verejný obstarávateľ ako objednávateľ bude jediným oprávneným vykonávateľom majetkových práv k výslednému produktu. Zároveň autor PD udeľuje objednávateľovi výhradný súhlas (licenciu) na použitie výsledného produktu akýmkoľvek spôsobom v neobmedzenom rozsahu a to aj tretím osobám.

Doplňujúce informácie

Výsledkom verejného obstarávania bude: zmluva o dielo. Zmluva o dielo tvorí prílohu č.2 tejto výzvy. Zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou uchádzačom a nesmie byť v rozpore s platnými právnymi predpismi. Miesto dodania predmetu plnenia: Ľubovnianske múzeum - hrad v Starej Ľubovni Lehota dodania predmetu plnenia: do 4 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo. Súťažné podklady k výzve na predloženie cenovej ponuky: Dôrazne odporúčame obhliadku miesta, na ktorú sa viaže predmet plnenia. Kontaktné údaje k dohodnutiu obhliadky: správca hradu Marián Čižinský, tel. 0902 247 422, email: marian.cizinsky@hradlubovna.sk. Pri obhliadke je potrebné dodržiavať všetky epidemiologické-hygienické opatrenia v súvislosti s COVID 19. V zmysle § 547 Obchodného zákonníka sa môže úspešný uchádzač ako poskytovateľ domáhať zvýšenia ceny jedine v prípadoch činností, ktoré neboli predvídateľné v čase predkladania ponuky a to v súlade s 18 zákona č. 343/2015 Z.z.. Zmluvné strany sa dohodli, že za činnosti, ktoré neboli predvídateľné v čase predkladania ponuky nemožno považovať tie, o ktorých bol uchádzač informovaný, alebo si ich mohol overiť alebo zistiť, alebo ako skúsená osoba na výkon činností, ktoré sú predmetom tejto zákazky ich mohol predvídať alebo predpokladať a to na základe dokumentov alebo informácií poskytnutých v rámci súťaže, všeobecne záväzných právnych predpisov, pomerov v okolí, verejne prístupných informácií okrem iného aj na internete, alebo obhliadkou na mieste realizácie predmetu zákazky a podobne. Predpokladaná hodnota zákazky : Celková PHZ bude určená ako aritmetický priemer predložených cenových ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž a nepodpísať zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak najnižšia ponuka presiahne limit finančných prostriedkov, ktoré má verejný obstarávateľ k dispozícií na investičnú akciu (28.800 € s DPH). Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon). Podmienky účasti sa preukazujú naskenovanými dokladmi a to: dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Úspešný uchádzač predloží doklady, ktorými preukáže skúsenosti pri vypracovaní PD v oblasti historických stavieb, pamiatok či hradnej architektúry v minimálnej hodnote 10.000 €. Uchádzač dokladuje splnenie požiadavky jedným dokladom, alebo súčtom finančného plnenia viacerých dokladov. Kritérium na vyhodnotenie ponúk Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v € s DPH Hodnotenie ponúk bude vykonané tak, že bude zostavené vzostupné poradie všetkých ponúk na základe kritéria. Ponuka zaradená na prvé miesto (t.j. ponuka s najnižšou cenou) bude po kontrole predložených dokladov vyhodnotená ako úspešná. Ostatné ponuky budú vyhodnotené ako neúspešné. Ponuke s najnižšou celkovou cenou predmetu zákazky bude priradené prvé miesto, ostatným ponukám druhé, tretie, atď. Verejný obstarávateľ zašle všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia ponúk. Úspešný uchádzač sa zaväzuje vypracovať a odovzdať dielo podľa bodu II.1.4) maximálne za ceny uvedené v jeho ponuke. Ceny uvedené v ponuke musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky, teda aj DPH, hotové výdavky, náhradu za stratu času, cestovné a telekomunikačné výdavky, vrátane miestnych telekomunikačných výdavkov a prepravného, úpravy a ostatné náklady spojené s dodaním predmetu zákazky. Umožňujeme predkladať ponuky aj v listinnej podobe na adr.: Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 08001 Prešov, resp., mailom na email: obstaravanie.sutaze@gmail.com Uchádzač uvedie svoju ponuku v prílohe č.1 Návrh uchádzača na plnenie kritéria.