Vyhlásené obstarávanie

Nákup výpočtovej techniky vrátane zariadení na špeciálne použitie, digitálnych fotoaparátov, súvisiaceho príslušenstva a spotrebného materiálu


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
6 308 021,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
20. Máj 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
14. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Nákup výpočtovej techniky vrátane zariadení na špeciálne použitie, digitálnych fotoaparátov, súvisiaceho príslušenstva a spotrebného materiálu

Nákup výpočtovej techniky vrátane zariadení na špeciálne použitie, digitálnych fotoaparátov, súvisiaceho príslušenstva a spotrebného materiálu

Nákup výpočtovej techniky vrátane zariadení na špeciálne použitie, digitálnych fotoaparátov, súvisiaceho príslušenstva a spotrebného materiálu

Nákup výpočtovej techniky vrátane zariadení na špeciálne použitie, digitálnych fotoaparátov, súvisiaceho príslušenstva a spotrebného materiálu

Nákup výpočtovej techniky vrátane zariadení na špeciálne použitie, digitálnych fotoaparátov, súvisiaceho príslušenstva a spotrebného materiálu

Nákup výpočtovej techniky vrátane zariadení na špeciálne použitie, digitálnych fotoaparátov, súvisiaceho príslušenstva a spotrebného materiálu

Nákup výpočtovej techniky vrátane zariadení na špeciálne použitie, digitálnych fotoaparátov, súvisiaceho príslušenstva a spotrebného materiálu

Nákup výpočtovej techniky vrátane zariadení na špeciálne použitie, digitálnych fotoaparátov, súvisiaceho príslušenstva a spotrebného materiálu

Nákup výpočtovej techniky vrátane zariadení na špeciálne použitie, digitálnych fotoaparátov, súvisiaceho príslušenstva a spotrebného materiálu

Nákup výpočtovej techniky vrátane zariadení na špeciálne použitie, digitálnych fotoaparátov, súvisiaceho príslušenstva a spotrebného materiálu

Nákup výpočtovej techniky vrátane zariadení na špeciálne použitie, digitálnych fotoaparátov, súvisiaceho príslušenstva a spotrebného materiálu

Opis obstarávania

Predmetom zákaziek zadávaných v rámci dynamického nákupného systému bude dodávka výpočtovej techniky vrátane zariadení na špeciálne použitie, digitálnych fotoaparátov, súvisiaceho príslušenstva a spotrebného materiálu. Obstarávané tovary sú bežne dostupné na trhu a sú zaradené v skupinách 302, 311, 312, 313, 316, 324, 325 a 386 podľa hlavného slovníka Spoločného slovníka obstarávania (CPV). Každý úspešný uchádzač, ktorému bude zadaná konkrétna zákazka v zriadenom dynamickom nákupnom systéme, bude povinný zabezpečiť poskytnutie záručného servisu na dodaný tovar. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky bude uvedená vo výzvach na predloženie ponuky, ktoré budú zasielané pri zadávaní zákaziek v rámci zriadeného dynamického nákupného systému všetkým záujemcom zaradeným pre príslušnú kategóriu dynamického nákupného systému, do ktorej bude zákazka spadať. Cieľom zriadenia dynamického nákupného systému je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich aktuálnych potrieb. Verejný obstarávateľ bude zadávať konkrétne zákazky v dynamickom nákupnom systéme samostatne pre jednotlivé kategórie uvedené v bode II.2.4) tohto oznámenia o vyhlásení verejého obstarávania v nepravidelných intervaloch a rôznom rozsahu. Pri zadávaní konkrétnych zákaziek vo všetkých kategóriách dynamického nákupného systému sa ponuky nebudú predkladať formou katalógu. Do podrobnej špecifikácie predmetu zákazky v jednotlivých výzvach na predloženie ponuky v rámci zriadeného dynamického nákupného systému môžu byť integrované environmentálne požiadavky. Verejný obstarávateľ uplatňovaním zeleného verejného obstarávania podporuje udržateľné využívanie prírodných zdrojov a dosahovanie zmien v správaní, ktoré smeruje k udržateľnej výrobe a spotrebe.. Dynamický nákupný systém je rozdelený do nasledovných kategórií: Kategória č. 1: Servery, stolové počítače a sieťové prvky Kategória č. 2: Periférne zariadenia Kategória č. 3: Prenosné počítače Kategória č. 4: Spotrebný materiál Kategória č. 5: Zariadenia na špeciálne použitie Kategória č. 6: Digitálne fotoaparáty Záujemca môže predložiť svoju žiadosť o účasť/žiadosť o zaradenie do dynamického nákupného systému pre jednu, viacero alebo všetky kategórie. Určujúcimi charakteristikami, na základe ktorých verejný obstarávateľ pristúpil k rozdeleniu dynamického nákupného systému na jednotlivé kategórie, sú rôzne druhy tovarov tvoriace predmet zákazky. Cieľom verejného obstarávateľa je, aby žiadosť o účasť predložili aj hospodárske subjekty špecializujúce sa napr. na dodávanie tovarov zaradených iba v jednej kategórii dynamického nákupného systému, čím sa vytvoria vhodné podmienky pre čo najširšiu hospodársku súťaž. Kategória č. 1: Servery, stolové počítače a sieťové prvky Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka osobných počítačov, serverov, pamäťových diskov do serverov, rozširujúcich kariet a modulov do serverov, rackov, príslušenstva k rackom, PDU, záložných zdrojov, ERM pre UPS a náhradných batérií do UPS, patch panelov, serverových konzolí, KVM pre serverové konzoly, prepínačov, diskových polí, pamäťových diskov do diskových polí, páskových knižníc, aktívnych sieťových prvkov, menežovateľných a nemenežovateľných prepínačov (switchov), špeciálnych rozšírení pre switche, radičov, LAN adaptérov, PoE injektorov a špeciálnych prepojovacích káblov. Kategória č. 2: Periférne zariadenia Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka monitorov, tlačiarní, multifunkčných kopírovacích zariadení, skenerov, reproduktorov, mikrofónov a slúchadiel, web kamier, interných a externých pamäťových diskov, klávesníc a myší, KVM prepínačov, pamätí RAM, grafických a sieťových kariet, pamäťových USB kľúčov. Kategória č. 3: Prenosné počítače Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka notebookov a tabletov. Kategória č. 4: Spotrebný materiál Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka elektroinštalačného spotrebného materiálu, elektrických káblov, predlžovacích káblov s viacerými zásuvkami s prepäťovou ochranou, FTP sieťových káblov, USB predlžovacích káblov aj aktívnych, patch káblov vrátane optických, nabíjacích káblov USB - USB C, USB lightning, nabíjačiek USB do elektrickej siete aj do auta, CD a DVD médií, plastových líšt a žľabov, stlačeného vzduchu na čistenie elektroniky. Kategória č. 5: Zariadenia na špeciálne použitie Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka techniky na špeciálne použitie - skenery odtlačkov prstov, celostránkové čítačky dokladov, čítačky čipových kariet, čítačky čiarových kódov a podpisové tablety. Kategória č. 6: Digitálne fotoaparáty Predmetom zákaziek zadávaných v rámci tejto kategórie zriadeného dynamického nákupného systému bude najmä dodávka digitálnych fotoaparátov a súvisiaceho príslušenstva. Dynamický nákupný systém bude trvať od jeho zriadenia do uplynutia 48 mesiacov alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty uvedenej v bode II.1.5) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, podľa toho, čo nastane skôr.

Doplňujúce informácie

(1) Zriadením dynamického nákupného systému (DNS) nedôjde k zadaniu zákazky a uzatvoreniu zmluvy. Zadávanie jednotlivých zákaziek sa bude realizovať zaslaním výziev na predkladanie ponúk všetkým záujemcom zaradeným do príslušnej kategórie DNS zodpovedajúcej zadávanej zákazke. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 58 až § 61 zákona o verejnom obstarávaní. (2) Do príslušnej kategórie DNS bude zaradený každý záujemca, ktorý predložil žiadosť o účasť do tejto kategórie DNS a splnil podmienky účasti. Počet záujemcov, ktorí budú zaradení v DNS, verejný obstarávateľ neobmedzuje. Podstatou DNS je jeho otvorenosť počas celej doby jeho trvania pre potenciálnych nových záujemcov. (3) Ak záujemca predloží žiadosť o účasť po uplynutí lehoty uvedenej v bode IV.2.2) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, splnenie podmienok účasti bude vyhodnotené do 10 pracovných dní (v odôvodnených prípadoch do 15 pracovných dní) od doručenia žiadosti o účasť. (4) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. (5) Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. (6) Záujemca môže predbežne nahradiť doklady vyžadované verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. (7) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po zriadení DNS postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Ak je odosielateľom informácie záujemca/uchádzač, tak po prihlásení do systému a predmetného verejného obstarávania môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Za okamih doručenia zásielky sa považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE, a to v súlade s funkcionalitou systému. (8) Na bezproblémové používanie systému JOSEPHINE je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov: - Microsoft Internet Explorer verzia 11.0 a vyššia, - Mozilla Firefox verzia 13.0 a vyššia, - Google Chrome alebo - Microsoft Edge. (9) Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie údajov uvedených v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo súťažných podkladoch zo strany ktoréhokoľvek záujemcu verejný obstarávateľ oznámi bezodkladne všetkým záujemcom a zverejní toto vysvetlenie v dokumentácií k verejnému obstarávaniu na adrese uvedenej v bode 1.3) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. (10) Predkladanie žiadosti o účasť je umožnené iba autentifikovaným záujemcom. Podrobnosti o autentifikácií sú uvedené v súťažných podkladoch. (11) Verejný obstarávateľ plánuje zadávať zákazky bezodkladne po zriadení DNS. (12) Verejný obstarávateľ uvádza, že DNS bude rozdelený na kategórie uvedené v bode II.2.4) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Jednotlivé zákazky zadávané v rámci príslušných kategorií DNS nebude verejný obstarávateľ deliť na časti. Preto je v bode II.1.6) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania uvedené, že zákazka sa nedelí na časti. (13) Pri zadávaní zákaziek v zriadenom DNS môžu byť v opisoch predmetov zákaziek uplatnené aspekty zeleného verejného obstarávania.