Vyhlásené obstarávanie

Adaptácia, prestavba, prístavba a nadstavba ZÁKLADNEJ ŠKOLY KALINKOVO


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kalinkovo
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 370 822,30
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. Máj 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
22. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2022
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky, formou online sprístupnenia ponúk. Miestom online sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Adaptácia, prestavba, prístavba a nadstavba ZÁKLADNEJ ŠKOLY KALINKOVO

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác vedúcich k rozšíreniu kapacity Základnej školy Kalinkovo, ktoré je potrebné z hľadiska demografického vývoja obce, zaznamenaného v ostatných rokoch. Projektom rozšírenia kapacity ZŠ bude vytvorených 6 nových kmeňových tried a 1 špecializovaná učebňa. V budove je v súčasnosti aj prevádzka materskej školy, ktorá bude presunutá do iných priestorov.. Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác vedúcich k rozšíreniu kapacity Základnej školy Kalinkovo, ktoré je potrebné z hľadiska demografického vývoja obce, zaznamenaného v ostatných rokoch. Projektom rozšírenia kapacity ZŠ bude vytvorených 6 nových kmeňových tried a 1 špecializovaná učebňa. V budove je v súčasnosti aj prevádzka materskej školy, ktorá bude presunutá do iných priestorov. Budova Základnej školy Kalinkovo bude po navrhovanej Adaptácii, prestavbe, prístavbe a nadstavbe slúžiť výhradne pre prevádzku Základnej školy Kalinkovo. Stavba bude realizovaná len s nevyhnutnými stavebnými zásahmi do nosných konštrukcií pôvodnej stavby. Budova školy má v súčasnosti dve nadzemné podlažia, rovnako aj nová hlavná prístavba ďalšieho traktu s novými učebňami bude dvojpodlažná, zastrešená vegetačnou plochou strechou s extenzívnou zeleňou. V novej prístavbe budovy sa vybuduje výťah. Výťahová šachta bude tvoriť samostatný konštrukčný prvok v rámci budovy, oddilatovaný od ostatných konštrukcií. Týmito a ďalšími súvisiacimi úpravami sa zabezpečí bezbariérový prístup do budovy aj v jej vnútorných priestoroch. Budova nie je podpivničená. Povrchová úprava fasády je navrhovaná omietkou v troch farbách spodná časť do hornej úrovne okien na 1.NP v antracitovej farbe, ostatná časť vo farbe bielej a žltej. Žltá bude hlavne omietka vstupnej časti budovy. Uskutočnenie stavebných prác je v rozsahu podľa časti B. Opis predmetu zákazky a projektovej dokumentácie, ktorá je prílohou týchto súťažných podkladov (ďalej aj "SP") a výkazu výmer.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ v zmysle § 112 ods. (13) ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky v sume vo výške: 35 000,- EUR. 2. Verejný obstarávateľ dáva do pozornosti záujemcom, že od úspešného uchádzača požaduje zloženie realizačnej zábezpeky vo výške 60 000,- EUR ku dňu podpisu zmluvy o dielo. Podrobnosti sú špecifikované v súťažných podkladoch a obchodných podmienkach (Zmluva). 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE sa preto považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE. 4. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme JOSEPHINE a v profile verejného obstarávateľa.. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: a) v systéme Josephine registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému Josephine. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 6. Všetky doklady, ktoré uchádzač predkladá na preukázanie splnenia podmienok účasti (uchádzačom, inou osobou,ktorej zdroje či kapacity sú použité na preukázanie splnenia podmienok účasti, subdodávateľom) musia byť predložené v súlade so súťažnými podkladmi. 7. V zmysle § 112 ods. (6) druhá veta, vzhľadom na to, že sa nepoužije elektronická aukcia, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 8. Lehota plnenia je do 16 mesiacov od prevzatia staveniska. Bližši informácie k lehote plnenia sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Toto verejné obstarávanie má prvky zeleného verejného obstarávania.