Bežná a zimná údržba miestnych komunikácii a chodníkov mesta Trenčín
Predmetom zákazky je poskytnutie služby údržby miestnych komunikácii a chodníkov, konkrétne služby vykonávať bežnú údržbu miestnych komunikácií a chodníkov na území mesta Trenčín, ciest a iných spevnených plôch v správe verejného obstarávateľa (vrátane schodísk a pod.) podľa požiadaviek verejného obstarávateľa na základe objednávok a vykonávať zimnú údržbu miestnych komunikácií a chodníkov na území mesta Trenčín v zmysle Zimného operačného plánu, zostavovaného každoročne verejným obstarávateľom. Bližší opis predmetu zákazky a podmienky poskytnutia služby sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je poskytnutie služby údržby miestnych komunikácii a chodníkov, konkrétne služby vykonávať bežnú údržbu miestnych komunikácií a chodníkov na území mesta Trenčín, ciest a iných spevnených plôch v správe verejného obstarávateľa (vrátane schodísk a pod.) podľa požiadaviek verejného obstarávateľa na základe objednávok a vykonávať zimnú údržbu miestnych komunikácií a chodníkov na území mesta Trenčín v zmysle Zimného operačného plánu, zostavovaného každoročne verejným obstarávateľom. Požiadavky verejného obstarávateľa na vykonanie bežnej údržby miestnych komunikácií a chodníkov budú vyšpecifikované v jednotlivých v objednávkach. Objednávku vyhotoví verejný obstarávateľ vždy včas tak, aby ju mohol Poskytovateľ dodržať. Zimný operačný plán k zimnej údržbe miestnych komunikácií a chodníkov bude vždy zostavený na konkrétne zimné obdobie a bude pre obe zmluvné strany záväzný automaticky dňom, kedy bude schválený primátorom mesta Trenčín, s čím obidve zmluvné strany súhlasia. V správe verejného obstarávateľa je približne 150km miestnych komunikácií a približne 180 km chodníkov. V priebehu 6 - 12 mesiacov mesto Trenčín (zriaďovateľ verejného obstarávateľa) a verejný obstarávateľ predpokladá, že do siete miestnych komunikácií pribudnú súčasné cesty III/1870, III/1871, III/1872, III/1873 a III/1879, ktoré by na základe rozhodnutia rezortu dopravy mali byť vyradené z cestnej siete SR. Dĺžka týchto komunikácii je približne 11 km. Tieto cesty budú v rámci zimnej údržby zaradené do 1. poradia dôležitosti. Taktiež je v najbližších 4 rokoch možné predpokladať, že do správy mesta budú odovzdávané ulice a cyklotrasy vo výstavbe - teda cesty, chodníky a samostatné cestičky pre cyklistov, ktorých dĺžka by sa mohla odhadom pohybovať rádovo medzi 5-15 km. Tieto komunikácie budú z najväčšou pravdepodobnosťou zaradené do 2. a 3. poradia dôležitosti. Verejný obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo počas trvania Zmluvy, pridať alebo ubrať niektoré miestne komunikácie a/alebo chodníky (ich časti);v objednávke na bežnú údržbu a/alebo upraviť Zimný operačný plán, resp. pribrať alebo ubrať miestne komunikácie a/alebo chodníky (ich časti)v Zimnom operačnom pláne v prípade, ak Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s 3. subjektom, na základe ktorej bude tento tretí subjekt vykonávať správu, resp. údržbu týchto miestnych komunikácií a/alebo chodníkov (ich časti) (územia) v rámci adopcie tohto územia. Zároveň sa Verejný obstarávateľ zaväzuje, že takúto Zmluvu neuzavrie so subjektom, ktorý má v predmete podnikania takúto činnosť za odplatu. Verejný obstarávateľ má zároveň právo pridať alebo ubrať niektoré miestne komunikácie a/alebo chodníky (ich časti) v objednávke na bežnú údržbu a/alebo upraviť Zimný operačný plán, resp. pribrať alebo ubrať miestne komunikácie a/alebo chodníky v Zimnom operačnom pláne v prípade, ak by boli do vlastníctva/správy verejného obstarávateľa pridané/ubraté miestne komunikácie a/alebo chodníky Verejný obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo počas trvania Zmluvy niekedy na niektorých miestnych komunikáciách a/alebo chodníkoch (ich časti) a iných verejných priestranstvách vykonať bežnú a/alebo zimnú údržbu vo svojej réžií ak to budú dané okolnosti vyžadovať. Strojné čistenie: Počet prejazdov jednotlivých ulíc pri strojnom čistení určí správca komunikácie a písomne ho oznámi dodávateľovi (postačuje e-mailom). Počet prejazdov je závislý od znečistenia. Pri jarnom čistení (po zimnej údržbe) možno počet prejazdov v jednotlivých čistených pásoch predpokladať v počte 1-3. Počas strojného čistenia v letnom období možno predpokladať 1 prejazd. Pri poslednom čistení pred zimnou údržbou na jeseň, ktorého účelom je aj zber lístia, možno predpokladať počet prejazdov v počte 1-2. Podrobný opis obstarávania je uvedený v SP v časti B.1.
1. Poskytovanie vysvetlení, odovzdávanie podkladov a komunikácia (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom/záujemcami a uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah týchto údajov uvedených v ponuke, podmienkach účasti a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi (ak nie v súťažných podkladoch uvedené inak). JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 2.Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. 3.Pokiaľ sa v súťažných podkladoch hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokumentov a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elektronické predloženie dokumentov (tak zo strany záujemcu/uchádzača ako aj verejného obstarávateľa). V tejto zákazke sa bude v papierovej podobe predkladať len originál bankovej záruky/poistenia zábezpeky. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní ponúk môže požiadať uchádzača o predloženie dokumentov (originálov alebo overených kópii), ktoré boli obsahom elektronickej ponuky. Forma uplatnenia revíznych postupov je upravená v § 163 a nasl. zákona č. 343/2015 Z,z, v platnom znení. 4.Všetky dokumenty tvoriace obsah ponuky musia byť predložené verejnému ob. elektronicky, pričom el. formu dokumentu musí uchádzač vyhotoviť z originálu alebo z úradne overenej fotokópie originálu dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak) s tým, že v prípade žiadosti podľa § 40, resp. § 53 zákona č. 343/2015 Z.z. v platnom znení musí uchádzač predložiť verejným ob. požadované dokumenty v papierovej podobe vo forme originálu alebo úradne overenej fotokópie originálu dokumentu. Verejný obstarávateľ pristúpi k žiadosti o predloženie papierovej formy dokumentu len výnimočne, napr. v prípade pochybnosti o autenticite alebo nepozmenenia elektronicky predloženého dokladu. 5.Verejný obstarávateľ na základe § 66 ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. ZVO neskorších predpisov rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53.č. 343/2015 Z. z. ZVO a zároveň ver. ob. vyhodnotí spln. podmienok účasti uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 6. Pri JEDe: Ver. obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podm. účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie. 7.V prípade, ak sa zábezpeka realizuje formou bankovej záruky, poistenia zábezpeky musí byť doklad o bankovej záruke/poistení zábezpeky predložený v lehote na predkladanie ponúk v papier. podobe ako originál (nestačí overená fotokópia!!!). (Uvedený dokument je predtým potrebné aj naskenovať do ponuky v Josephine). Bližšie uvedené v SP časť A1 8. Podrobnejšie info. o zákazke v Súťažných podkladoch 9. Toto VO nie je zelené VO, ani obstarávanie inovácii ani zamerané na soc. aspekty.