Vyhlásené obstarávanie

Komplexný systém pre biobanking


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta Martin
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 932 333,20
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42513000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
16. Jún 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Júl 2021
Dátum otvárania ponúk:
12. Júl 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

Komplexný systém pre biobanking

Opis obstarávania

Predmetom časti 1 zákazky je dodanie 1 ks kompletu: Modulárny automatický systém pre kompletný manažment vzoriek biologického materiálu, ktoré sa uskladňujú a s ktorými sa manipuluje pri ultra nízkej teplote (-80 ° C až - 100 ° C) na výskumné a klinické účely. Systém je požadovaný pre národnú biobanku, ktorá bude prvým kompletným biorepozitárom v rámci SR pre dlhodobý biobanking. Predmetom časti 2 zákazky je dodanie 1 ks kompletu Komplexný systém pre manažment vzoriek biologického materiálu vrátane automatizovaného archivačného systému s ultra nízkou teplotou (<-190 ° C) na ukladanie biologických vzoriek v rôznych kryo-skladovacích skúmavkách a platničkách pre dlhodobý biobanking. Vzorky budú využívané na vedecké a klinické účely. Systém je požadovaný pre národnú biobanku, ktorá bude prvým kompletným dlhodobým biorepozitárom v rámci SR. Predmetom časti 3 zákazky je informačný systém potrebný na kontrolu a ovládanie automatického spracovania a archivácie vzoriek biologického materiálu s možnosťou ich komplexného manažmentu. Bližšie podrobnosti sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Predmetom zákazky je dodanie 1 ks kompletu: Modulárny automatický systém pre kompletný manažment vzoriek biologického materiálu, ktoré sa uskladňujú a s ktorými sa manipuluje pri ultra nízkej teplote (-80 ° C až - 100 ° C) na výskumné a klinické účely. Systém je požadovaný pre národnú biobanku, ktorá bude prvým kompletným biorepozitárom v rámci SR pre dlhodobý biobanking. Bližšie podrobnosti sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie 1 ks kompletu Komplexný systém pre manažment vzoriek biologického materiálu vrátane automatizovaného archivačného systému s ultra nízkou teplotou (<-190 ° C) na ukladanie biologických vzoriek v rôznych kryo-skladovacích skúmavkách a platničkách pre dlhodobý biobanking. Vzorky budú využívané na vedecké a klinické účely. Systém je požadovaný pre národnú biobanku, ktorá bude prvým kompletným dlhodobým biorepozitárom v rámci SR. Bližšie podrobnosti sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je informačný systém potrebný na kontrolu a ovládanie automatického spracovania a archivácie vzoriek biologického materiálu s možnosťou ich komplexného manažmentu. Bližšie podrobnosti sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia.Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom,t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému. 2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému Josephine. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému Josephine. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať v systéme Josephine. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému Josephine. 3. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom.Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: a)v systéme Josephine registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému Josephine. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle tri pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/9732/summary čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. V súvislosti s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní: verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40, sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53. Vzhľadom na to, že sa nepoužije elektronická aukcia, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.