Vyhlásené obstarávanie

Reštaurácia Kolkáreň - rekonštrukcia a modernizácia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Milan Rinkovský
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
168 201,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39150000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
2. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Premier Consulting, spol. s r.o., Haodvská cesta 870, 945 01 Komárno
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Základnou charakteristikou zámeru je obnova jestvujúceho reštauračného zariadenia. (dokončenie fasádnych úprav s čiastočnou obnovou skladby strešného plášťa),. čiastočná interiérová úprava povrchov podláh stien a stropov v jestvujúcej reštaurácie, rozšírenie kapacity s doplnením odvetrania riešeného priestoru s doplnením interiérového a exteriérového vybavenia. Ďalej súčasťou zámeru je doplnenie gastronomického vybavenia a vytvorenie pomocnej kuchyne v II.NP. Dôležitou súčasťou projektového zámeru je aj modernizácia jestvujúcich dvoch bowlingových dráh..

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku . 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom alebo osobne v pracovných dňoch od 09:00 h. do 12:00 h na adrese: Premier Consulting, spol. s r.o., Haodvská cesta 870, 945 01 Komárno. Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná emailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3. Uchádzač predkladá jednu ponuku v uzatvorenom obale, ktorá bude obsahovať osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné", pričom každá časť pozostáva z 1x originál predložených dokladov, odporúča sa 1 x kópiu predložených dokladov a 1 x na CD. Každý z obalov musí byť uzatvorený s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením názvy zákazky, Súťaž NEOTVÁRAŤ! Musí byť doručená poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu: Premier Consulting, spol. s r.o., Haodvská cesta 870, 945 01 Komárno. Verejný obstarávateľ bude posudzovať iba doklady uchádzačov, ktoré budú predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav záujemcu v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. Doklady odporúčame, aby boli pevne zviazané, očíslované a parafované štatutárnym zástupcom. V prípade skupiny uchádzačov všetky doklady v ponuke odporúčame parafovať každým štatutárnym zástupcom skupiny alebo osobou splnomocnená štatutárnym zástupcom. 4. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu byť preukázané čestným vyhlásením uchádzača. V prípade, ak uchádzač preukázal splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením uchádzača, bude úspešný uchádzač/uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí vyzvaný na predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v zmysle § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Ak uchádzač nahradí doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, musí toto čestné vyhlásenie obsahovať všetky informácie, ktoré hodlá uchádzač predložiť, keď bude vyzvaný, aby čestné vyhlásenie nahradil originálnymi dokladmi alebo ich úradne overenými kópiami. 6. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. 7. Všetky dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku, alebo preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. 8. Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých osobe podľa § 7 ods. 1 na základe Zmluvy o NFP, bude uchádzač povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s realizáciou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú: a) poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby; b) najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; d) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; e) osoby prizvané orgánmi podľa písm. a)-d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 9. Úspešný uchádzač je povinný zložiť pred podpisom zmluvy o dielo na účet osoby podľa § 7 ods. 1 vratnú kauciu vo výške 10% z hodnoty ceny diela a to za účelom zabezpečenia záväzku úspešného uchádzača na riadne a včasné vykonanie diela. Vratnú kauciu je možné nahradiť bankovou zárukou alebo iným ekvivalentným finančným nástrojom. 10. Vyhlasovateľ verejného obstaráívania si vyhradzuje právo podpísať kúpnu zmluvu len v prípade schválenia procesu verejného obstarávania príslušným sprostredkovateľským orgánom.