Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služby stavebno - technického dozoru pre potreby verejného obstarávateľa ako objednávateľa stavebných prác pre stavbu s názvom: Rekonštrukcia cesty a mostov II/585 Pôtor - Dolná Strehová - Lučenec a II/591 cestný násyp pred obcou Horný Tisovník, km 39,86. Stavba je rozdelená na tri časti nasledovným spôsobom: Úsek - Rekonštrukcia cesty a mostov II/591 okr. DT a II/585 okr. LC - I. etapa Úsek - Rekonštrukcia cesty a mostov II/591 okr. VK - II. etapa Úsek - Rekonštrukcia cesty a mostov II/585 okr. VK - III. etapa Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, uchádzači budú predkladať ponuky na celý predmet zákazky. Vzhľadom k povahe predmetu zákazky nie je možné predmet nijakým spôsobom rozdeliť. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý premet zákazky uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky týchto SP a v prílohách týchto SP.. Predmetom verejného obstarávania je poskytnutie služby stavebno - technického dozoru pre potreby verejného obstarávateľa ako objednávateľa stavebných prác pre stavbu s názvom: Rekonštrukcia cesty a mostov II/585 Pôtor - Dolná Strehová - Lučenec a II/591 cestný násyp pred obcou Horný Tisovník, km 39,86. Stavba je rozdelená na tri časti nasledovným spôsobom: Úsek - Rekonštrukcia cesty a mostov II/591 okr. DT a II/585 okr. LC - I. etapa Úsek - Rekonštrukcia cesty a mostov II/591 okr. VK - II. etapa Úsek - Rekonštrukcia cesty a mostov II/585 okr. VK - III. etapa Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, uchádzači budú predkladať ponuky na celý predmet zákazky. Vzhľadom k povahe predmetu zákazky nie je možné predmet nijakým spôsobom rozdeliť. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý premet zákazky uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky týchto SP a v prílohách týchto SP.
1.Uchádzač môže nahradiť doklady, prostredníctvom kt.preukazuje splnenie podmienok účasti: -v zmysle §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu alebo -v zmysle §114 ods.1 ZVO čestným vyhlásením, v kt.vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené ver.obstarávateľom a poskytne ver.obstarávateľovi na požiadanie doklady, kt.čestným vyhlásením nahradil. 2.Ver.obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 3.Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: -v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, kt.pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod., -nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod., -vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, kt.je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 h., -počkaním na autentifikačný kód, kt.bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 4.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/,čím ver.obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5.Vzhľadom ku skutočnosti, že ver.obstarávateľ v predmetnom ver.obstarávaní využije postup v súlade s ust. § 112 ods.6 druhá veta ZVO, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 6.V súvislosti s otváraním ponúk, ver.obstarávateľ požaduje od uchádzačov,kt.sa plánujú zúčastniť otvárania ponúk o dodržiavanie nasledovných pokynov: -horné dýchacie cesty musia byť prekryté rúškom alebo alternatívou, -je vylúčený osobný kontakt (podávanie rúk a pod.), -odporúčame účasť jedného zástupcu za uchádzača, -odporúčame mať prekryté ruky rukavicami, -odporúčame si priniesť vlastné písacie potreby. V prípade, pokiaľ zástupca spoločnosti uchádzača pociťuje akékoľvek príznaky indikujúce možné ochorenie,je potrebné zabezpečiť náhradníka,kt.bude disponovať písomným splnomocnením, podpísaným štatutárnym orgánom uchádzača. 7.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie ani obstarávanie inovácií. 8.Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.