Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie stráženia vybraných železničných staníc


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
597 672,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79710000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
26. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
25. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
25. August 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zabezpečenie stráženia vybraných železničných staníc

Zabezpečenie stráženia vybraných železničných staníc

Zabezpečenie stráženia vybraných železničných staníc

Zabezpečenie stráženia vybraných železničných staníc

Zabezpečenie stráženia vybraných železničných staníc

Opis obstarávania

Predmetom zákazky s názvom "Zabezpečenie stráženia vybraných železničných staníc" je vykonávanie strážnej služby podľa ust. § 2 ods. 1 písm. a) v nadväznosti na § 3 písm. a) a písm. f) zákona č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako "zákon o súkromnej bezpečnosti" v príslušnom gramatickom tvare) vo vybraných objektoch obstarávateľa verejne prístupných pre cestujúcu verejnosť a k nim prislúchajúcich verejných miestach: (i) pre samostatnú časť 1 predmetu zákazky: Zabezpečenie stráženia vybraných železničných staníc - Časť 1 - ŽST Žilina: vybrané objekty obstarávateľa verejne prístupné pre cestujúcu verejnosť a k nim prislúchajúce verejné miesta v rámci ŽST Žilina; (ii) pre samostatnú časť 2 predmetu zákazky: Zabezpečenie stráženia vybraných železničných staníc - Časť 2 - ŽST Košice: vybrané objekty obstarávateľa verejne prístupné pre cestujúcu verejnosť a k nim prislúchajúce verejné miesta v rámci ŽST Košice. Účelom výkonu fyzickej ochrany je predchádzanie a/alebo zabránenie konaniu, ktorým by došlo k porušeniu zákona, poškodzovaniu majetku, znečisťovaniu priestorov obstarávateľa, obťažovaniu zamestnancov obstarávateľa a/alebo cestujúcej verejnosti a ohrozovaniu bezpečnosti a plynulosti železničnej dopravy. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").. Predmetom samostatnej časti 1 predmetu zákazky: Zabezpečenie stráženia vybraných železničných staníc - Časť 1 - ŽST Žilina je vykonávanie strážnej služby podľa ust. § 2 ods. 1 písm. a) v nadväznosti na § 3 písm. a) a písm. f) zákona o súkromnej bezpečnosti vo vybraných objektoch obstarávateľa verejne prístupných pre cestujúcu verejnosť a k nim prislúchajúcich verejných miestach v rámci ŽST Žilina. Účelom výkonu fyzickej ochrany je predchádzanie a/alebo zabránenie konaniu, ktorým by došlo k porušeniu zákona, poškodzovaniu majetku, znečisťovaniu priestorov obstarávateľa, obťažovaniu zamestnancov obstarávateľa a/alebo cestujúcej verejnosti a ohrozovaniu bezpečnosti a plynulosti železničnej dopravy. Strážnu službu požaduje obstarávateľ vykonávať dvadsaťštyri (24) hodín denne, sedem (7) dní v týždni, vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok. Strážnu službu požaduje obstarávateľ vykonávať: (i) od 01.05. príslušného kalendárneho roka do 30.09. tohto kalendárneho roka (letné obdobie) jednou (1) hliadkou, pričom v hliadke bude v čase od 06:00 hod. SEČ do 18:00 hod. SEČ (t.j. 12 hod. za jeden kalendárny deň) jedna (1) osoba poverená výkonom fyzickej ochrany a v čase od 18:00 hod. SEČ do 06:00 hod. SEČ nasledujúceho kalendárneho dňa (t.j. 12 hod. za jeden kalendárny deň) dve (2) osoby poverené výkonom fyzickej ochrany; a (ii) od 01.10. príslušného kalendárneho roka do 30.04. nasledujúceho kalendárneho roka (zimné obdobie) jednou (1) hliadkou, pričom v hliadke budú dve (2) osoby poverené výkonom fyzickej ochrany. Čas vykonávania strážnej služby je závislý od aktuálne platného a účinného GVD. Počas doby účinnosti rámcovej zmluvy môže dôjsť k zmene GVD a týmto aj k zmene požadovaného času vykonávania strážnej služby, v prípade, ak by na základe zmeny GVD došlo v určenom čase k uzatvoreniu priestorov pre cestujúcu verejnosť v rámci ŽST Žilina. Obstarávateľ sa zaväzuje vždy po prijatí zmeny GVD s vplyvom na požadovaný čas vykonávania strážnej služby bezodkladne písomne informovať úspešného uchádzača o požiadavkách na zmenu času vykonávania strážnej služby a úspešný uchádzač sa zaväzuje takúto zmenu času vykonávania strážnej služby bezvýhradne akceptovať. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.Predmetom samostatnej časti 2 predmetu zákazky: Zabezpečenie stráženia vybraných železničných staníc - Časť 2 - ŽST Košice je vykonávanie strážnej služby podľa ust. § 2 ods. 1 písm. a) v nadväznosti na § 3 písm. a) a písm. f) zákona o súkromnej bezpečnosti vo vybraných objektoch obstarávateľa verejne prístupných pre cestujúcu verejnosť a k nim prislúchajúcich verejných miestach v rámci ŽST Košice. Účelom výkonu fyzickej ochrany je predchádzanie a/alebo zabránenie konaniu, ktorým by došlo k porušeniu zákona, poškodzovaniu majetku, znečisťovaniu priestorov obstarávateľa, obťažovaniu zamestnancov obstarávateľa a/alebo cestujúcej verejnosti a ohrozovaniu bezpečnosti a plynulosti železničnej dopravy. Strážnu službu požaduje obstarávateľ vykonávať dvadsaťštyri (24) hodín denne, sedem (7) dní v týždni, vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok. Strážnu službu požaduje obstarávateľ vykonávať jednou (1) hliadkou, pričom v hliadke budú dve (2) osoby poverené výkonom fyzickej ochrany. Čas vykonávania strážnej služby je závislý od aktuálne platného a účinného GVD. Počas doby účinnosti rámcovej zmluvy môže dôjsť k zmene GVD a týmto aj k zmene požadovaného času vykonávania strážnej služby, v prípade, ak by na základe zmeny GVD došlo v určenom čase k uzatvoreniu priestorov pre cestujúcu verejnosť v rámci ŽST Košice. Obstarávateľ sa zaväzuje vždy po prijatí zmeny GVD s vplyvom na požadovaný čas vykonávania strážnej služby bezodkladne písomne informovať úspešného uchádzača o požiadavkách na zmenu času vykonávania strážnej služby a úspešný uchádzač sa zaväzuje takúto zmenu času vykonávania strážnej služby bezvýhradne akceptovať. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky: s ohľadom na obmedzený počet znakov, identifikácia dokladov, ktoré požaduje obstarávateľ predložiť za účelom preukázania naplnenie požiadaviek obstarávateľa na predmet zákazky, je uvedená v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 19., bod 19.1.8 súťažných podkladov v nadväznosti na Kapitolu B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. 2. V súlade s ust. § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 3. V súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO ver. 18.0 (ďalej len "IS EVO") (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433201). Obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 5. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 6. Obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 7. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené obsahom súťažných podkladov. 8. Predmetné verejné obstarávanie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.