Vyhlásené obstarávanie

„Stravovanie dôchodcov“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
439 752,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55521200-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
27. Júl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
26. August 2021
Dátum otvárania ponúk:
26. August 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Komisia verejného obstarávateľa a uchádzači, ktorí predložili ponuku elektronickou formou cez www.ezakazky.sk
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb stravovania dôchodcov prostredníctvom prípravy a dodávky stravy (obedov) dodávateľom pre objednávateľa (verejného obstarávateľa). Jedná sa o pravidelné zabezpečovanie čerstvej, varenej stravy, nie vákuovo balenej (okrem prípadov, ak v Slovenskej republike bude vyhlásený výnimočný, núdzový alebo obdobný stav z dôvodu, napr. šírenia epidémie, v tomto prípade strava musí byť vákuovo balená na základe požiadavky objednávateľa) pre stravníkov v predpokladanom množstve do 200 obedov denne, v pracovných dňoch počas doby trvania zmluvy 36 mesiacov.. Rozsah poskytovaných služieb stravovania: Dodávateľ pravidelne každý pracovný deň zabezpečí služby poskytovania stravovania minimálne v nasledovnom sortimente: -jeden obed bude pozostávať minimálne z polievky, hlavného jedla a nealkoholického nápoja; -v rámci pitného režimu sa vyžaduje ku každému jedlu 2 dl primeraného nápoja (sóda, minerálna voda, sirupová voda, čaj, mlieko) v súlade s gastronomickými požiadavkami; -pri mäsitých jedlách sa vyžaduje šalátová alebo iná príloha; -minimálne tri druhy hlavného jedla denne s možnosťou výberu s polievkou a nealkoholickým nápojom, pričom jeden druh hlavného jedla bude spĺňať kritérium racionálnej stravy*, jeden druh hlavného jedla bude bezmäsité jedlo a jeden druh hlavného jedla bude mäsité jedlo; -pri priprave vsetkych druhov jedál bude pouzitych maximalne 10% polotovarov a vaha vareneho jedla s prilohou bude minimalne 300 gramov. Váha mäsa pri varenom mäsitom jedle bude minimálne 120g. Podmienky poskytovaných služieb stravovania: -jedálny lístok na nasledujúci pracovný týždeň bude objednávateľovi doručený e-mailom alebo zamestnancom dodávateľa vždy najneskôr vo štvrtok predchádzajúceho týždňa dodávky stravy; -dodávateľ je povinný vytvárať (dodávať) rezervu pri varenej strave z dôvodu odparovania a vysušovania mäsa a šťavy; -pri kúskovom mäse na desať porcií je dodávateľ povinný dodávať jednu porciu navyše; -pri polievke s cestovinou je dodávateľ povinný dodávať osobitne cestovinu a osobitne polievku s rezervou dvoch litrov čistého vývaru; -pri prílohe: -zemiaky, ryža, tarhoňa, cestoviny na každých desať porcií je dodávateľ povinný dodávať jednu porciu navyše, -šaláty na každých desať porcií je dodávateľ povinný dodávať dve porcie navyše, -kompóty - na každých desať porcií je dodávateľ povinný dodávať dve porcie navyše, -pri strave dukátové buchty, parené buchty, pirohy, karfiol a brokolica dodávať na kusy, nie na gramáž, -všetky varené omáčky (aj tatárska omáčka, bryndza k pirohom a haluškám, dresingy) na desať porcií je dodávateľ povinný dodávať dve porcie navyše. *Racionálna strava: energia 9500 kJ, bielkoviny 80 g, tuky 70 g, sacharidy 320 g, vitamín C 90 mg. Charakteristika: energeticky a biologický plnohodnotná strava, zloženie základných živín zodpovedá zásadám správnej výživy. Upozornenie pre uchádzačov: Verejný obstarávateľ poskytuje uchádzačom všetky potrebné informácie a dokumenty, ktoré slúžia na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. Z tohto dôvodu nebude verejný obstarávateľ poskytovať uchádzačom žiadnu inú dokumentáciu. Ak sa opise nachádzajú konkrétne výrobky alebo značka, uchádzač môže naceniť aj ekvivalent rovnakej alebo vyššej kvality.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Zábezpeka sa nevyžaduje. Vyhodnotenie §66 ods. 7 - reverz