Vyhlásené obstarávanie

ČOV Lúky


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Obec Lysá pod Makytou
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 676 240,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45252127-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. September 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
30. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
30. September 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je:

a)vypracovanie Projektovej dokumentácie PD 1, ktorá obsahuje:

- vypracovanie DSP ČOV Lúky - 10 vyhotovení,

b)zhotovenie Stavby, ktorá obsahuje:

ČOV Lúky :

- vypracovanie Projektovej dokumentácie PD 2, ktorá zahrňuje:

vypracovanie DRS ČOV Lúky - 6 vyhotovení,

projekt organizácie výstavby 6 vyhotovení,

geodetické zameranie zhotovenej Stavby ČOV Lúky 6 vyhotovení,

vypracovanie DSVS ČOV Lúky - 6 vyhotovení,

- realizácia stavby ČOV Lúky, ktorá ďalej zahrňuje aj :

vypracovanie prevádzkového a manipulačného poriadku ČOV Lúky 6 vyhotovení.

zaškolenie obsluhy a uvedenie stavby ČOV Lúky do skúšobnej prevádzky



Podrobne bude predmet zákazky popísaný v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je:

a)vypracovanie Projektovej dokumentácie PD 1, ktorá obsahuje:

- vypracovanie DSP ČOV Lúky - 10 vyhotovení,

b)zhotovenie Stavby, ktorá obsahuje:

ČOV Lúky :

- vypracovanie Projektovej dokumentácie PD 2, ktorá zahrňuje:

vypracovanie DRS ČOV Lúky - 6 vyhotovení,

projekt organizácie výstavby 6 vyhotovení,

geodetické zameranie zhotovenej Stavby ČOV Lúky 6 vyhotovení,

vypracovanie DSVS ČOV Lúky - 6 vyhotovení,

- realizácia stavby ČOV Lúky, ktorá ďalej zahrňuje aj :

vypracovanie prevádzkového a manipulačného poriadku ČOV Lúky 6 vyhotovení.

zaškolenie obsluhy a uvedenie stavby ČOV Lúky do skúšobnej prevádzky



Podrobne bude predmet zákazky popísaný v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.) Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html verzia 18.0. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html.

2.) Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom

doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal.

3.) V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu

záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk

4.) Verejný obstarávateľ odôvodňuje nerozdelenie zákazky na časti: Cieľom zadávania tejto zákazky je výber dodávateľa, ktorý vypracuje požadovanú projektovú dokumentáciu (navrhne riešenie spôsobom, ktorý on považuje za najvhodnejší) a následne, aj na základe takto vypracovanej projektovej dokumentácie, realizuje stavebné práce. Preto v tomto prípade nebolo možné rozdeliť zákazku na časti