Vyhlásené obstarávanie

OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
985 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
18143000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
4. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
25. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
25. November 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky

OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky

OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky

OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky

OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky

OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky

OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky

OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky

Opis obstarávania

Predmetom zákazky s názvom "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov proti pádu z výšky pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").. Predmetom samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 1 - OOP na pracovné polohovanie a predchádzanie pádom z výšky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Pás bezpečnostný s lanom: 300 ks 2. Pás bezpečnostný 2 oká: 150 ks 3. Postroj bezpečnostný: 900 ks 4. Postroj bezpečnostný pre prácu na lane: 900 ks 5. Skracovač dĺžky lana s karabínou: 840 ks 6. Lano spojovacie 1,2 m - 2 karabíny: 300 ks 7. Lano spojovacie s dvomi okami, dĺ. 1 m: 105 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 2 - Adjustačné zariadenia lana, Zaťahovacie zachytávače pádu, Karabíny" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Blokant ručný pravý: 60 ks 2. Blokant ručný ľavý: 60 ks 3. Blokant prsný: 30 ks 4. Prístroj istiaci: 60 ks 5. Zachytávač pádu: 30 ks 6. Kladka samonavíjacia: 85 ks 7. Karabína HMS, zámok s manuálne uzamykateľným uzáverom: 300 ks 8. Karabína HMS, zámok s automatickým uzáverom: 60 ks 9. Karabína kovová oválna s manuálne uzamykateľným uzáverom: 1.095 ks 10. Karabína kovová (s otvorením do min. 11 mm) závitový uzáver trieda Q: 60 ks 11. Karabína kovová s automatickým uzáverom: 180 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom samostatnej časti č. 3 predmetu zákazky "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 3 - Kotviace zariadenia, Spojovacie prostriedky, Záchytné zariadenia, Laná, Tlmiče pádu" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Slučka zaisťovacia T 80: 900 ks 2. Slučka zaisťovacia T 150: 900 ks 3. Slučka zaisťovacia: 190 ks 4. Lano spojovacie Y s okom a karabínami - max. otvorenie od 50 mm: 60 ks 5. Lano spojovacie Y s okom a karabínami - max. otvorenie od 65 mm: 60 ks 6. Lano spojovacie Y s okom a karabínami - max. otvorenie od 90 mm: 150 ks 7. Lano kotviace 20 m s okom a karabínou: 390 ks 8. Brzda bezpečnostná: 210 ks 9. Lano statické pracovné /bm/: 3.000 m 10. Lano bezpečnostné dynamické: 270 ks 11. Tlmič pádu s lanom, dĺ. 2 m: 450 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom samostatnej časti č. 4 predmetu zákazky "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 4 - Záchytné zariadenia, Záchranné zariadenia" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Bežec protipádový Cresto Twin Stop alebo ekvivalentný: 60 ks 2. Bežec protipádový Soll Comfort alebo ekvivalentný: 60 ks 3. Tyč teleskopická s kotviacim hákom: 60 ks 4. Set pre záchranára: 90 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom samostatnej časti č. 5 predmetu zákazky "OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky - Časť 5 - Pomocné prostriedky k OOP kategórie Ochrana proti pádu z výšky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Návlek na lano ochranný /1 - 1,2 m/: 900 ks 2. Návlek na lano ochranný /2 m/: 900 ks 3. Taška prepravná pre OOP: 750 ks 4. Kapsa k postroju: 840 ks 5. Šnúra 7 mm /1 bm/: 300 m 6. Osma zlaňovacia: 60 ks 7. Slučka pomocná pre výstup po lane: 30 ks 8. Stupačka na lezenie na drevené stĺpy a stožiare priemeru 150 - 240 mm: 60 pár 9. Stupačka na lezenie na drevené stĺpy a stožiare priemeru 200 - 300 mm: 60 pár 10. Stupačka na lezenie na drevené stĺpy a stožiare priemeru 250 - 340 mm: 60 pár Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. V súlade s ust. § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 2. V súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní, v nadväznosti na § 20 ods. 7 písm. d) a § 20 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať kombináciou písomnej formy prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO ver. 18.0 (ďalej ako IS EVO) (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní a písomnej formy prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa je totožný s momentom ich fyzického prevzatia adresátom, ak osobitné predpisy neustanovujú inak (fikcia doručenia). S ohľadom na obmedzený počet znakov, podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií kombináciou písomnej formy prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO a písomnej formy prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa sú uvedené v súťažných podkladoch (najmä Kapitola A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 2., bod 2.4 súťažných podkladov, Kapitola A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 10. súťažných podkladov a Kapitola A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 20. súťažných podkladov). 3. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434426). Obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 4. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 5. Obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené obsahom súťažných podkladov. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.