Vytvorenie webového sídla mesta Zvolen, vypracovanie dizajnmanuálu webu, užívateľskej príručky (manuálu) k používaniu webu a zabezpečenie servisu a údržby po dobu trvania minimálne 4 roky odo dňa odovzdania predmetu zákazky v zmysle týchto súťažných podkladov. Cieľom novej webovej stránky je uľahčiť a zjednodušiť prístup občanov k informáciám mesta, ktoré potrebujú alebo ktoré ich zaujímajú. Zároveň je prioritou zabezpečiť komfortnú a jednoduchú prácu pre adminov pracovníkov úradu.
Predpokladaná hodnota zákazky: bude určená týmto prieskumom Maximálne však do finančného limitu určeného zákonom o verejnom obstarávaní pre zákazku s nízkou hodnotou na poskytnutie služby podľa § 5 ods. 4 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že v rozpočte mesta je plánovaná položka v sume 15 000,- EUR na vytvorenie webového sídla a 14 400 EUR na poskytnutie udržateľnosti webového sídla mesta počas 4 rokov trvania zmluvy.