Vyhlásené obstarávanie

SMART CITY Košice


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Košice
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
848 027,21
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
31520000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
4. November 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
9. December 2021
Dátum otvárania ponúk:
9. December 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude realizované elektronicky "ON-LINE" funkcionalitou IS EVO ver. 18 aj s ohľadom na možné pandemické opatrenia. Viď Príručka k funkcionalite.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

V intervale:
1. Apríl 2022 až 1. Január 2023

Výsledky

SMART CITY Košice

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie plnenia verejnej služby verejného osvetlenia v meste Košice prostredníctvom jeho modernizácie, prevádzky a údržby s cieľom zníženia investičného dlhu na infraštruktúre verejného osvetlenia prostredníctvom investícií do jej modernizácie a rekonštrukcie, zníženie energetickej náročnosti sústavy verejného osvetlenia ako príspevok k zníženiu emisií CO2 v hlavnom meste, vytvorenie technických predpokladov na poskytovanie nových, inteligentných služieb pre obyvateľov mesta (Smart City). Predmetom zákazky je realizácia hlavných aktivít projektu SMART CITY Košice, a to dodanie komponentov (HW a SW) a súvisiacich služieb pre vybudovanie kamerového systému a súvisiacich služieb spojených s implementáciou a inštaláciou a nové riešenie verejného osvetlenia, dodaním potrebných svietidiel a ďalších prvkov, rozvádzačov a inteligentnej meteo stanice a služieb spojených s implementáciou a inštaláciou, pre potreby projektu podľa Zmluvy o NFP č. Z311071ATB1 - projekt SMART CITY Košice, Výzva: KÓD OPII-2020/7/11-DOP.. Predmetom zákazky je realizácia hlavných aktivít projektu SMART CITY Košice, a to dodanie komponentov (HW a SW) a súvisiacich služieb pre vybudovanie kamerového systému a súvisiacich služieb spojených s implementáciou a inštaláciouPredmetom zákazky je realizácia hlavných aktivít projektu SMART CITY Košice, a to nové riešenie verejného osvetlenia, dodaním potrebných svietidiel a ďalších prvkov, rozvádzačov a inteligentnej meteo stanice a služieb spojených s implementáciou a inštaláciou, pre potreby projektu podľa Zmluvy o NFP č. Z311071ATB1 - projekt SMART CITY Košice, Výzva: KÓD OPII-2020/7/11-DOP.

Doplňujúce informácie

1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 2.Verejný obstarávateľ (VOb) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. 4.Zmluva bude podpísaná s úspeš.uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z. ak je to relevantné (zápis v RPVS) 5.Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s uskutočnením predmetu zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finan. príspevku (NFP)uzavretej VOb ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetu zákazky, zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle prísluš.právnych predpisov SR a EÚ, najmä z.č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov EÚ v z.n.p. a z.č. 357/2015 Z .z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o NFP a jej príloh vrátane VZP pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. 6.VOb/objednávateľ si vyhradzuje právo nepristúpiť k podpisu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom/dodávateľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade neschválenia NFP, resp. ak výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa NFP alebo ÚVO neumožňujú financovanie výdavkov súvisiacich s predmetom zákazky ako výsledku procesu VO. 7. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky. Na faktúrach bude úspešný uchádzač/dodávateľ uvádzať názov projektu a ITMS kód projektu. 8. Úspeš. uchádzač/dodávateľ zabezpečí odvoz a naloženie s použitým obalovým materiálom na svoje náklady a v súlade s príslušnými predpismi o čom predloží doklady. 9. Vyžaduje sa Záručná lehota na svietidlá 60 mesiacov, na osta.komponenty a služby 36 mesiacov, prevádzka call centra od 8,00 - 16,00 hod. v prac.dňoch. 10.Ostatné podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v SP. 11. VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40ods. 6 písm. g) ZVO. 12. VO bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll . Prístup k zákazke v systéme EVO získa záujemca registráciou do IS EVO ak tak už neurobil skôr. Priamy a neobmedzený prístup k SP získa uchádzač na profile VOb. Vysvetľovanie SP sa bude realizovať prostredníctvom funkcionality IS EVO. Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. VOb vyžaduje predloženie určených dokumentov a dokladov ponuky so zaručenou konverziou alebo so ZEP/KEP, podrobnosti sú v SP. 13. Vyžaduje sa oprávnenie na opravu vyhradených technických zariadení v rozsahu OU, M pre E2 a pre triedu objektov A; experti s platnými certifikátmi výrobcu BOSCH Security Systems (PZ č.1) 14. Vyžaduje sa vyškoliť a certifikovať zamestnancov verejného obstarávateľa (PZ č. 2) 13.Ostatné informácie sú v SP. 14. Predmetné VO obsahuje prvky zeleného VO.