Vyhlásené obstarávanie

Zlepšenie materiálno-technického vybavenia SOŠ sv. F. Assiského v Banskej Štiavnici


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Katolícka spojená škola sv. Františka Assiského
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
138 140,32
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39162200-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. November 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
2. December 2021
Dátum otvárania ponúk:
2. December 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2022
Miesto otvárania ponúk:
Budova Katolíckej spojenej školy sv. Františka Assiského, Ul. A. Gwerkovej-Göllnerovej 9, Banská Štiavnica
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude verejné. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť iba oprávnení uchádzači (resp. osoby splnomocnené uchádzačom na zastupovanie), teda tí, ktorí predložili ponuku. Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ZoVO. V dôsledku opatrení v súvislosti s ochorením COVID-19 bude otváranie ponúk zabezpečené aj online, cez funkcionalitu systému ERANET.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zlepšenie materiálno-technického vybavenia SOŠ sv. F. Assiského v Banskej Štiavnici

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie a modernizácia materiálno-technického vybavenia určeného pre Strednú odbornú školu sv. Františka Assiského. Nové tovary sú určené na vybavenie nových odborných učební a testovaco-simulačnej miestnosti pre stredoškolákov študujúcich odbor informačné a sieťové technológie. Jedná sa o vysokovýkonné počítače, tablety, 3D tlačiarne, 3D skenery, switche, dataprojektory, dron, robotické stavebnice, humanoidný robot, interiérové vybavenie a ďalšie. Názvy obstarávaných tovarov, ich technické parametre a množstvá sú uvedené súťažných podkladoch v členení do šiestich častí zákazky.. V prvej časti zákazky sú predmetom obstarávania nové tovary vrátane dopravy do sídla verejného obstarávateľa. Sú to počítače, ďalšie zariadenia a pomôcky určené na výchovno-vzdelávací proces v odbornej učebni. Názvy tovarov, technické parametre a množstvá tovarov sú uvedené súťažných podkladoch.V druhej časti zákazky sú predmetom obstarávania nové robotické stavebnice a učiace systémy vrátane dopravy do sídla verejného obstarávateľa. Jedná sa o pomôcky na praktické odborné vzdelávanie v oblasti programovania, robotiky a informačných technológií. Názvy tovarov, technické parametre a množstvá tovarov sú uvedené súťažných podkladoch.V tretej časti zákazky je predmetom obstarávania jeden nový humanoidný robot s licenciou na päť rokov vrátane dopravy do sídla verejného obstarávateľa. Technické parametre sú uvedené súťažných podkladoch.V štvrtej časti zákazky sú predmetom obstarávania dva nové stroje - jedna CNC fréza a jeden plazmový rezací stroj vrátane dopravy do sídla verejného obstarávateľa. Technické parametre sú uvedené súťažných podkladoch.V piatej časti zákazky je predmetom obstarávania jeden nový pásový schodolez vrátane dopravy do sídla verejného obstarávateľa na vytvorenie podmienok pre štúdium aj zdravotne znevýhodnených študentov. Technické parametre sú uvedené súťažných podkladoch.V šiestej časti zákazky sú predmetom obstarávania nové tovary vrátane dopravy do sídla verejného obstarávateľa. Stoly, stoličky pre žiakov a pedagógov, magnetická tabuľa, skriňa sú určené na zariadenie novovzniknutých odborných učební. Názvy tovarov, technické parametre a množstvá tovarov sú uvedené súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. V súlade s § 64 ods. 4 ZoVO je neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte PDF zabezpečený odo dňa publikovania Výzvy na predkladanie ponúk v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, link: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15017 2. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania.Verejný obstarávateľ záujemcov zároveň upozorňuje, že súťažné podklady a súvisiace prílohy sa na verejnom profile nachádzajú v needitovateľnej podobe. Editovateľná podoba podkladov sa záujemcom sprístupní po prihlásení sa do systému v sekcii Dokumenty v predmetnom verejnom obstarávaní. 3. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Zaregistrovaní záujemcovia budú informovaní o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie, verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú preto informovaní. 4. Pre potreby elektronickej komunikácie sa je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk .Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. 5. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: - OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; - Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; - Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 6.Verejný obstarávateľ v tomto zadávaní zákazky bude postupovať podľa § 112 ods. 6 ZoVO; vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZoVO. 8. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že proces verejného obstarávania musí byť schválený Poskytovateľom NFP. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a zmluvu nepodpísať, resp. anulovať.