Vyhlásené obstarávanie

Národné tréningové centrum Košice


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
NTC Košice, a. s.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
17 898 709,04
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212200-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
28. December 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Február 2022
Dátum otvárania ponúk:
4. Február 2022
Ponuka musí platiť do:
31. December 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 19

Výsledky

Národné tréningové centrum Košice

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výstavba objektu Národného tréningového centra Košice (ďalej aj ako NTC). Objekt bude slúžiť na prípravu talentovanej mládeže z východného Slovenska a zároveň ako športové centrum pre obyvateľov Košíc a blízkeho okolia s využitím pre tenis a bedminton. Základom projektu je šesťkurtová tenisová hala, v ktorej sa počíta s využitím štyroch kurtov pre tenis a na zvyšných dvoch kurtoch bude položených osem bedmintonových povrchov. V pripojenej trojpodlažnej prevádzkovej budove budú na prvom podzemnom podlaží šatne a hygienické zariadenia, na prvom nadzemnom podlaží recepcia, kancelárie, reštaurácia a obchodný priestor. Na druhom nadzemnom podlaží bude prevádzka fitness centra so zázemím. Súčasťou areálu je aj osem vonkajších tenisových kurtov šesť antukových a dva s tvrdým povrchom. Pre prevádzku objektu bude vybudovaných 85 parkovacích miest na úrovni terénu.. Je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 2. Verejný obstarávateľ zadávanie zákazky realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania ver. 18.0 Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO) (link: https://www.uvo.gov.sk/portalsystemuevo-5f5.html). Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách pre záujemcu/uchádzača a vo videonávodoch, ktoré sú zverejnené na stránke portálu IS EVO v položke menu Príručky (https://www.uvo.gov.sk/viaco-is-evo/prirucky-5f7.html) a Videonávody (https://www.uvo.gov.sk/viac-oisevo/Videonavody-5f9.html). Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi bude uskutočňovať prostredníctvom systému IS EVO. Pri doručovaní písomností bude verejný obstarávateľa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. 3. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 300 000,00 EUR. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Dĺžka trvania zákazky podľa bodu II.2.7: - odovzdanie staveniska do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, - začatie diela: do 10 kalendárnych dní od odovzdania staveniska, - ukončenie diela do 18 kalendárnych mesiacov odo dňa protokolárneho odovzdania staveniska, - uvoľnenie staveniska do 10 kalendárnych dní po protokolárnom odovzdaní a prevzatí diela 6. Zákazka bude zadaná postupom verejnej súťaže - nadlimitnej zákazky podľa § 66 zákona o verejnom obstarávaní s využitím pravidla uvedeného v § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ sa rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Verejný obstarávateľ odporúča vykonať obhliadku miesta uskutočnenia predmetu zákazky, aby si uchádzači sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Verejný obstarávateľ neorganizuje obhliadku miesta uskutočnenia predmetu zákazky. Miesto uskutočnenia predmetu zákazky je voľne dostupné.