Vyhlásené obstarávanie

„Prestavba administratívnej budovy na Nájomný bytový dom“ s 16 b.j. v Komárne


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Komárno
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
962 100,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45211340-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. Január 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
26. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
KOODIS spol. s r.o., P.Pázmánya č. 49/3, 927 01 Šaľa.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zástupcovia uchádzačov sa preukážu poverením, resp. občianskym preukazom, v prípade konateľa spoločnosti.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Výsledky

„Prestavba administratívnej budovy na Nájomný bytový dom“ s 16 b.j. v Komárne

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je komplexná prestavba administratívnej budovy na nájomný bytový dom s vytvorením 16 bytových jednotiek bežného štandardu podľa § 2 ods. 1 písm. e) zákona č. 443/2010 Z. z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní (ďalej len zákon č. 443/2010 Z. z.) a príslušnej potrebnej technickej vybavenosti podľa § 6 ods. 1 písm. f) zákona č. 150/ 2013 Z. z. o Štátnom fonde rozvoja bývania (ďalej len zákon o ŠFRB) v súbehu s § 2 ods. 1 písm. p) zákona č. 443/2010 Z. z., na parcelách č. 56 a 55/1 v katastrálnom území Komárna. Celá zákazka pozostáva z: 1.Vypracovania projektovej dokumentácie Prestavba administratívnej budovy na Nájomný bytový dom s vytvorením 16 b.j. v meste Komárno pre stavebné povolenie vrátane projektu technickej infraštruktúry a inžinierskych sietí spolu s položkovitým rozpočtom a výkazom výmer, ktorý bude v súlade s podmienkami Štátneho fondu rozvoja bývania pre rok 2022. 2.Uskutočnenie stavebných prác - Prestavba administratívnej budovy na Nájomný bytový dom so 16 b.j. vrátane technickej infraštruktúry v meste Komárno a nevyhnutnej inžinierskej činnosti súvisiacej s vydaním kolaudačného rozhodnutia k dielu uvedených v bode B1.C súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je komplexná prestavba administratívnej budovy na nájomný bytový dom s vytvorením 16 bytových jednotiek bežného štandardu podľa § 2 ods. 1 písm. e) zákona č. 443/2010 Z. z. o dotáciách na rozvoj bývania a o sociálnom bývaní (ďalej len zákon č. 443/2010 Z. z.) a príslušnej potrebnej technickej vybavenosti podľa § 6 ods. 1 písm. f) zákona č. 150/ 2013 Z. z. o Štátnom fonde rozvoja bývania (ďalej len zákon o ŠFRB) v súbehu s § 2 ods. 1 písm. p) zákona č. 443/2010 Z. z., na parcelách č. 56 a 55/1 v katastrálnom území Komárna. Celá zákazka pozostáva z: 1. Vypracovania projektovej dokumentácie Prestavba administratívnej budovy na Nájomný bytový dom s vytvorením 16 b.j. v meste Komárno pre stavebné povolenie vrátane projektu technickej infraštruktúry a inžinierskych sietí spolu s položkovitým rozpočtom a výkazom výmer ktorý bude v súlade s podmienkami Štátneho fondu rozvoja bývania pre rok 2022. 2. Uskutočnenie stavebných prác - Prestavba administratívnej budovy na Nájomný bytový dom so 16 b.j. vrátane technickej infraštruktúry v meste Komárno vrátane a nevyhnutnej inžinierskej činnosti súvisiacej s vydaním kolaudačného rozhodnutia k dielu podľa požiadaviek uvedených v stavebnom povolení. Všetky podrobnosti sú rozpísané v súťažných podkladoch v časti B1. časť: A. Požiadavky Objednávateľa na projektovú dokumentáciu, B. Požiadavky verejného obstarávateľa na nájomný bytový dom, C. Požiadavky objednávateľa - verejného obstarávateľa po ukončení Diela.

Doplňujúce informácie

1. Doplnok bodu III.1.3) Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia tak ako uchádzač, oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie technickej a odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické alebo odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 37 ods. 3. Splnenie podmienky účasti môže predbežne uchádzač preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu, v ktorom môže uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch. 2.Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému ÚVO EVO ver.18, ktorý je dostupný na adrese: https://uvo.gov.sk/. 3. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom IS ÚVO - EVO ver.18 je potrebné: ak hospodársky subjekt, ktorý predkladá žiadosť o účasť, komunikáciu a ponuku (uchádzač) nemá konto v IS ÚVO je potrebné si vytvoriť účet (zaregistrovať sa) link: https://www.uvo.gov.sk. Po prihlásení sa - cez Privátna zóna je možné vytvoriť registráciu. 4. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa bude uskutočňovať v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. verejný obstarávateľ bude uskutočňovať komunikáciu a výmenu informácií elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO, vrátane posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a/alebo ÚVO a uverejňovanie informácií a dokumentov v profile verejného obstarávateľa. Elektronická komunikácia vrátane doručovania sa uskutočňuje spôsobom určeným funkcionalitou novej a modernizovanej verzie informačného systému EVO, ver. 18. 5. Ponuky uchádzači spracujú a predkladajú elektronicky prostredníctvom funkcionality IS EVO. Elektronická ponuka musí byť spracovaná vo formáte, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu. 6. Podmienkou účasti je zloženie zábezpeky vo výške 15.000,00 €. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 7.Vzhľadom na podmienky vyhlásené verejné obstarávanie nie je zelené VO, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.