Predmetom zákazky je dodávka technických a medicinálnych plynov v oceľových / tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a umožnenie užívania oceľových / tlakových fliaš a iných tlakových nádob a zásobníkov verejným obstarávateľom počas stanovenej doby (prenájom), vrátane dopravy na miesto určenia, vrátane dovozu, montáže a sprevádzkovania zásobníka/-ov na kvap. kyslík o celkovom minimálnom objeme 12m3 vrátane odparovačov v pôvodnom priestore vyhradenom pre zásobníky kvapalného kyslíka a v plnej prevádzke nemocnice, vrátane vykonania všetkých prác súvisiacich s uvedením zásobníkov do prevádzky a ich udržiavania v prevádzkyschopnom stave, vrátane odstránenia všetkých ohlásených vád, pravidelnej kontroly zásobníkov (pri každom plnení uskutočnenie vizuálnej kontroly plnenej zásobnej nádrže, prehliadka a kontrola funkčnosti zásobníkovej stanice v zmysle platných predpisov minimálne raz ročne), vrátane uskutočnenia, resp. zabezpečenia všetkých skúšok stanovených na základe platných právnych predpisov v rámci určených lehôt podľa vyhlášky č. 508/2009 Z.z., vrátane vykonania prehliadok zásobníkov v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z.z., vrátane ďalších nákladov, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy a vyškolenia obslužného personálu verejného obstarávateľa počas odovzdania zásobníkov a počas trvania zmluvy pre potreby Univerzitnej nemocnice Martin. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je dodávka technických a medicinálnych plynov v oceľových / tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a umožnenie užívania oceľových / tlakových fliaš a iných tlakových nádob a zásobníkov verejným obstarávateľom počas stanovenej doby (prenájom), vrátane dopravy na miesto určenia, vrátane dovozu, montáže a sprevádzkovania zásobníka/-ov na kvap. kyslík o celkovom minimálnom objeme 12m3 vrátane odparovačov v pôvodnom priestore vyhradenom pre zásobníky kvapalného kyslíka a v plnej prevádzke nemocnice, vrátane vykonania všetkých prác súvisiacich s uvedením zásobníkov do prevádzky a ich udržiavania v prevádzkyschopnom stave, vrátane odstránenia všetkých ohlásených vád, pravidelnej kontroly zásobníkov (pri každom plnení uskutočnenie vizuálnej kontroly plnenej zásobnej nádrže, prehliadka a kontrola funkčnosti zásobníkovej stanice v zmysle platných predpisov minimálne raz ročne), vrátane uskutočnenia, resp. zabezpečenia všetkých skúšok stanovených na základe platných právnych predpisov v rámci určených lehôt podľa vyhlášky č. 508/2009 Z.z., vrátane vykonania prehliadok zásobníkov v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z.z., vrátane ďalších nákladov, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy a vyškolenia obslužného personálu verejného obstarávateľa počas odovzdania zásobníkov a počas trvania zmluvy pre potreby Univerzitnej nemocnice Martin. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
1.1. Ver. obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o ver. obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 1.2. Ver. obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Ver. obstarávateľ všetky tieto podklady/dokumenty bude zverejňovať ako elektronické dokumenty v profile verejného obstarávateľa na stránke https://www.uvo.gov.sk/... a zároveň v príslušnej časti zákazky v systéme JOSEPHINE. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov, ktorá nemá vytvorenú určitú právnu formu na účely účasti vo ver. obstarávaní. V prípade, ak ponuku do verejnej súťaže predloží skupina dodávateľov a ponuka skupiny bude prijatá, ver. obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov pred podpisom zmluvy. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť také právne vzťahy, ktoré jej umožnia ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s ver. obstarávateľom a budú zaväzovať členov skupiny dodávateľov, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči ver. obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. 3. Uchádzač pri predkladaní ponuky môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené ver. obstarávateľom v bodoch 1 až 2 časti F. Podmienky účasti... predložením jednotného európskeho dokumentu podľa bodu 18.13 časti A. súťažných podkladov. Ver. obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Ver. obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 zákona o ver. obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o ver. obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o ver. obstarávaní. 5.1. Ver. obstarávateľ zruší ver. obstarávanie, ak bude splnená niektorá z podmienok uvedených v § 57 ods. 1 zákona o ver. obstarávaní a môže zrušiť ver. obstarávanie za okolností podľa § 57 ods. 2 zákona o ver. obstarávaní. 5.2. Ver. obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak ponuka úspešného uchádzača presiahne výšku finančných prostriedkov odsúhlasených zriaďovateľom na predmet zákazky resp. ak zriaďovateľ neodsúhlasí proces ver. obstarávania. 6. Súčasťou predloženej ponuky musí byť zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 15 000,- EUR slovom pätnásťtisíc eur. 7.Vzhľadom na veľmi nízky podiel technických plynov v celej zákazke, by bolo rozdelenie zákazky na časti prevádzkovo neefektívne a neúčelné. Ver. obstarávateľ rozhodol, že zákazka nebude rozdelená na časti a bude obstaraná ako celok. 8.1 Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie a dodania predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné na na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie a dodania predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. 8.2 Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta realizácie a dodania predmetu zákazky, sa prihlásia písomne prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE najneskôr do 25.01.2022. 8.3 Obhliadka miesta realizácie a dodania predmetu zákazky sa uskutoční v dňoch 26.01.2022 - 27.01.2022. Jednotlivým záujemcom bude presný termín obhliadky upresnený prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Osobou zodpovednou za obhliadku je Mgr. Andrea Kolčáková. 9. Vzhľadom na podmienky plnenia zmluvy je predmetné verejné obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.