Vyhlásené obstarávanie

Softvérový balík pre vzdelávanie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nezisková organizácia EDULAB
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
500 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48100000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
1. Február 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Február 2022
Dátum otvárania ponúk:
28. Február 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému, ktorý bude slúžiť na zadávanie zákaziek na kúpu a dodanie bežne dostupných tovarov softvérových balíkov pre oblasť vzdelávania. V rámci tohto DNS sa budú obstarávať bežne dostupné tovary, ktoré sú zaradené podľa spoločného slovníka obstarávania (CPV) v skupine: 481,482 a 483 vrátane ich inštalácie a podpory.. Predmetom zákazky je dodávanie softvérových balíkov v rozsahu skupín určených CPV kódom

Doplňujúce informácie

1.) Verejný obstarávateľ použije na zadanie konkrétnych zákaziek výzvy v rámci vytvoreného DNS (dynamického nákupného systému) § 58 - § 61 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. Výzvu bude zasielať všetkým zaradeným záujemcom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť zmluvné podmienky v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk. 2.) Dynamický nákupný systém bude zriadený na obdobie 24 mesiacov odo dňa zriadenia DNS. 3.) Záujemca pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní ale verejný obstarávateľ ho následne vyzve na preukázanie splnenia podmienok účasti požadovanými dokladmi. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Záujemca môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED. Elektronická verzia Jednotného európskeho dokumentu je dostupná na stránke: https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sklang=sk . 4.) Verejný obstarávateľ uvádza, že lehota uvedená v bode IV.2.6) oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania je len informatívna a môže sa meniť v závislosti od potrieb verejného obstarávateľa. 5.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo hlavné miesto dodania alebo plnenia upraviť v konkrétnej výzve v rámci zriadeného DNS. 6.) Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/17221/summary ako aj v odkaze na profile verejného obstarávateľa, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7.). Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po zaradení do DNS a pred aj po lehote na predkladanie ponúk viažucej sa ku konkrétnej zákazke postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému josephine. Pravidlá pre doručovanie: Plynutie zákonných lehôt pri elektronickej komunikácií je viazané na deň odoslania správy, ktorý je aj dňom jej doručenia. Pod pojmom doručenie rozumieme moment, kedy bola správa záujemcovi/uchádzačovi doručená prostredníctvom systému josephine, nie kedy ju záujemca/uchádzač prečítal. Uvedené ustanovenia sa uplatnia pri predkladaní žiadostí o účasť aj pri predkladaní ponúk v konkrétnych zadaných zákazkách v rámci zriadeného DNS. Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v komunikačnom systéme josephine považuje okamih jej odoslania v komunikačnom systéme josephine, a to v súlade s funkcionalitou systému. Ak je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ, tak záujemcovi, resp. uchádzačovi bude na ním určený kontaktný email (zadaný pri registrácii do systému josephine) bezodkladne odoslaná informácia, že k predmetnej zákazke existuje nová zásielka/správa. Záujemca, resp. uchádzač sa prihlási do systému a v komunikačnom rozhraní zákazky bude mať zobrazený obsah komunikácie zásielky, správy. Záujemca, resp. uchádzač si môže v komunikačnom rozhraní zobraziť celú históriu o svojej komunikácií s verejným obstarávateľom. Ak je odosielateľom informácie záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a predmetnej zákazky môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi okamihom jej odoslania v komunikačnom systéme josephine v súlade s funkcionalitou systému.