Vyhlásené obstarávanie

Vytvorenie nového webového sídla Mesta Malacky, zriadenie kompletnej technologickej infraštruktúry, migrácia údajov pôvodného webového sídla a zabezpečenie jeho prevádzky a rozvoja.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Malacky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72413000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. Marec 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Marec 2022
Dátum otvárania ponúk:
30. Marec 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Neuvedené
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vytvorenie nového webového sídla Mesta Malacky a zabezpečenie udržateľnej prevádzky vytvoreného webového sídla vrátane údržby a technickej podpory počas životného cyklu webového sídla - pre obdobie 2 rokov od potvrdenia preberacieho protokolu pre spustenie Riadnej prevádzky, v členení: l. vytvorenie nového webového sídla a zabezpečenie migrácie dát z existujúceho webového sídla Mesta Malacky, 2. zabezpečenie prevádzky a údržby webového sídla počas životného cyklu. Webové sídlo musí byť moderné, ľahko a intuitívne ovládateľné. Zverejnené informácie musia byť logicky rozložené tak, aby návštevník stránok požadovanú informáciu našiel s čo najmenším úsilím (do 3 klikov) bez dlhého hľadania a bez znalosti agend, procesov a orgánov mesta. Súčasťou webového sídla musí byť silný nástroj na vyhľadávanie informácií. Grafické spracovanie novej stránky by malo využiť prvky charakterizujúce mesto, ale osadiť ich do modernej a príťažlivej vizuálnej identity. Webové sídlo bude poskytovať responzívne prezentačné rozhranie a musí byť optimalizované minimálne pre tri rôzne rozloženia (počítač, tablet a mobil). Pre administratívne rozhranie je tiež požadované responzívne zobrazenie, aby v prípade potreby bola možnosť upraviť obsah aj prostredníctvom mobilných zariadení. Webové sídlo má pozostávať z dvoch častí: - prezentačnej časti pre verejnosť (front-end) - redakčnej správcovskej časti pre autorizovaných používateľov (back-end). Webové sídlo musí byť škálovateľne a musí mať modulárnu architektúru, musí umožňovať úpravu obsahu a štruktúry odkazov bez znalosti programovania. - ďalej musí: byť navrhnuté pre rôzne koncové zariadenia (responzívny dizajn), byť v súlade s platnou legislatívou, najmä so Zákonom č. 95/2019 Z. z. o informačných technológiách vo verejnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, s Vyhláškou Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 78/2020 Z. z. o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy a so Zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Výnosom Ministerstva financií SR č. 55/2014 Z. z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy. Nariadením Európskeho parlamentu a rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov (ďalej len GDPR). Zákonom 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. poskytovať Really Simple Syndication kanál (RSS). byť optimalizované pre aktuálne podporované verzie webových prehliadačov s podielom zastúpenia na trhu v Slovenskej republike viac ako 2%, byť v súlade s kontrolným zoznamom pre bezpečnosť webových aplikácií Jednotky pre riešenie počítačových incidentov CSIRT zverejneným na odkaze: https://www.csirt.gov.sk/doc/CheckJistp_df, umožňovať fulltextové vyhľadávanie a indexovanie obsahu (HTML, XML, DOG, DOCX, PDF, XLS, XLSX) ako aj rozšírené vyhľadávanie a vyhľadávanie na základe atribútov, umožňovať pridávanie jazykových mutácií s vlastnou štruktúrou (aj s podporou azbuky a ďalších jazykov), umožňovať nastavenia používateľských práv s vysokou granularitou, vrátane vytvárania používateľských skupín, pričom používateľská skupina môže mať priradené viaceré privilégiá, používateľ môže byť súčasne v jednej alebo vo viacerých používateľských skupinách a používateľ môže mať priradené aj ďalšie privilégia nad rámec skupín, v ktorých je zaradený. Požadovaná je možnosť definovania privilégií aj pre oblasť zobrazovania, umožňovať vytvárať vlastné formuláre, zber odpovedí a ich vyhodnocovanie. Požadovaná je možnosť zasielania odpovedí na definovaný e-mail resp. zapisovanie do DB, umožňovať verzionovať obsah a jednotlivým podstránkam nastaviť čas publikácie, vrátane možnosti uchovávania starších verzií obsahu, Technická špecifikácia a ďalšie požiadavky sú bližšie uvedené v prílohách. Webhosting nie je súčasťou tejto zákazky, zabezpečí ho objednávateľ na základe odporúčania, požiadaviek zhotoviteľa.

Doplňujúce informácie

1.Všetky bližšie informácie sú zvedené v prílohách tejto Výzvy,. 2. Podmienky účasti sú bližšie uvedené v prílohe tejto Výzvy. 3. Miesto na predloženie ponuky: -poštou, osobne, kuriérom na adresu: Mestský úrad mesta Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky (úradné hodiny podateľne pondelok, utorok a štvrtok od 08.00 h do 15.00 h, v stredu od 8.00 h do 16.00 h a v piatok od 8.00 h do 11.30 h, pričom každý deň je obedná prestávka v čase od 11.30 h do 13.00 h) s uvedením obchodného mena alebo názvu uchádzača (sídla alebo miesta podnikania) a označením zákazky Web mesta s označením Neotvárať. Ponuka musí byť fyzicky doručená v lehote na predkladanie ponúk a na doručené zásielky po tejto lehote sa nebude prihliadať. 4. Kritérium vyhodnotenia ponúk: kvalita a cena. 5.Spôsob vyhodnotenia ponúk (Kritérium vyhodnotenia ponúk): Úspešným uchádzačom bude ten, ktorého ponuka v súčte všetkých obodovaných kritérií získa najvyšší počet bodov a zároveň splní všetky požiadavky a podmienky uvedené v v prílohe teto Výzvy. Ceny, ktoré uchádzači uvedú vo svojich návrhoch na plnenie kritérií, budú vyjadrovať: cenu celkom za dielo, cenu za zabezpečenie prevádzky a údržby webového sídla počas životného cyklu. Zmluvná cena uvedená v ponuke uchádzača a v návrhu Zmluvy o dielo zmluvy musí platiť počas celého obdobia trvania zmluvy. 6. Predpokladaná hodnota zákazky/ bude určená týmto prieskumom trhu, ak bude PHZ nižšia ako podlimitný limit a súčasne 5 000 EUR ZVO. Verejný obstarávateľ na základe tohto prieskumu trhu zaradí cenové ponuky do vyhodnotenia za účelom zadania zákazky ( prijatia ponuky ) na vyššie uvedený predmet zákazky a to za nasledovných podmienok uvedených v bode 10 Kritérium vyhodnotenia ponúk prílohy tejto Výzvy.. 7. ZoD a podrobný opis a technická špecifikácia je uvedená v prílohách a zverejnené na: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/437325