Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia TG-3 na nové parametre


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinská teplárenská, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 000 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50530000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
10. Marec 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
8. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
31. August 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Viac informácii je uvedených v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia turbíny a generátora (turbína a generátor ďalej spolu len TG), zmena parametrov TG vyplývajúca so zmeny prevádzkových podmienok obstarávateľa a oprava opotrebovaných častí TG vrátane jeho elektrických zariadení. Zákazka zahŕňa aj prípadné vykonanie opráv a dodávky materiálov a náhradných dielov potrebných na vykonanie rekonštrukcie TG na základe revíznych a diagnostických nálezov týkajúcich sa TG alebo jeho časti. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Pre nedostatočný počet znakov v bode III.2.2), obstarávateľ uvádza nasledovné osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy: Úspešný uchádzač je povinný pred uzavretím zmluvy v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti na uzavretie zmluvy predložiť obstarávateľovi bankovú záruku na riadne splnenie predmetu zákazky (na riadne vykonávanie diela). Táto banková záruka bude zriadená v prospech obstarávateľa vo výške 20 % z ceny za dielo podľa článku 3 ods. 3.1 zmluvy, ktorá tvorí prílohu č.7 súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 18.1 a v bode 12.1 zmluvy o dielo, ktorá tvorí prílohu č. 7 súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je Rekonštrukcia TG-3 na nové parametre. Cieľom vykonania zákazky je udržať (zvýšiť) vysokoúčinnú kombinovanú výrobu elektrickej energie a tepla (VÚKVET) a spoľahlivosť efektívnej dodávky tepla do horúcovodného a parného systému distribučnej siete tepla objednávateľa a maximalizovať výrobu elektriny na TG-3 a elektrickú účinnosť TG pri požadovaných tepelných výkonoch v regulovanom odbere (RO), nízko tlakom neregulovanom odbere (NTNRO) a v protitlaku (PPTG), a to všetko v zmenených prevádzkových podmienkach obstarávateľa, ku ktorým dochádza najmä zmenou parného média za horúcovodné pre dodávku tepla pre bytovo-komunálny sektor a výstavbou novej technológie, ktorou bude doplnený pôvodný zdroj na výrobu elektriny a tepla. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená obstarávateľovi v elektronickej podobe v takej lehote, aby obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o VO. Obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 25. 3. 2022, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. 2. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v oznámení je stanovená ako maximálna. Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie, ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota predmetu zákazky. 3.Informácia k bodu I.6) Hlavná činnosť okrem uvedenej činnosti v bode I.6) aj Elektrická energia. 4.Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 18. 3. 2022 o 10:00 h. na adrese obstarávateľa. Bližšie informácie k účasti na obhliadke pre záujemcov sú uvedené v súťažných podkladoch. 5.Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 zákona o VO (tzv. superreverz). V zmysle § 66 ods. 7 druhej vety zákona o VO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. 6.Obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o VO. prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 7.V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti IV - globálny údaj. 8.Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o VO a bude vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID BOK). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutárny orgán danej spoločnosti. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutárneho orgánu danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. c) vložením dokumentu preukazujúceho štatutárny orgán a na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutárneho orgánu, alebo bol vyhotovený zaručenou konverziou. d) vložením plnomocenstva na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutárneho orgánu aj splnomocnencom, alebo bol vyhotovený zaručenou konverziou. e) vložením autentifikačného kódu, ktorý bude uchádzačovi zaslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutárneho organu uchádzača v listinnej podobe formou doporučenej zásielky. Doručenie autentifikačného kódu zvyčajne trvá 4 pracovné dni (v rámci Európskej únie) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikáciu podľa bodov a),b),c), d) vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 16.00 h. 9.Nejedná sa o zelené ver. obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na soc. aspekty.