Vyhlásené obstarávanie

Elektronizácia služieb Národného inšpektorátu práce (NIP) "IS SAWO"


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
7 644 432,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72210000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
22. Marec 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
21. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
31. Január 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk (OP) sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v IS ERANET, a to sprístupnením ponúk komisii verejného obstarávateľa, po vložení prihlasovacieho mena a hesla členov komisie. Verejný obstarávateľ doručí zápisnicu z otvárania ponúk v zmysle § 52 ods. 3 ZVO uchádzačom, ktorí predložili ponuku.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 75

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia projektu, ktorého obsahom je: A. zhotovenie diela Informačný systém SAWO v rámci poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu Elektronizácia služieb NIP financovaného z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (OPII), Prioritná os č. 7 (PO7) Informačná spoločnosť, B. zabezpečenie podpory prevádzky a rozvoja IS SAWO. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 3 súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je realizácia projektu, ktorého obsahom je: A. zhotovenie diela Informačný systém SAWO v rámci poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu Elektronizácia služieb NIP financovaného z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (OPII), Prioritná os č. 7 (PO7) Informačná spoločnosť, B. zabezpečenie podpory prevádzky a rozvoja IS SAWO od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dni finálnej akceptácie diela na obdobie 60 mesiacov (5 rokov). Verejný obstarávateľ požaduje pre uvedené obdobie aj možnosť objednania si ďalších služieb zameraných na prispôsobenie, úpravu a zmeny IS SAWO a aplikačného vybavenia (APV) za účelom zabezpečenia funkčnosti, bezpečnosti a kontinuity ich prevádzky. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 3 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. MPSVR SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania správ sa realizuje cez komunikačný modul v systéme ERANET. Doručenie do tohto systému je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v systéme. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme ERANET, sa zaregistruje do systému na webovej adrese https://employment.eranet.sk/ alebo www.eranet.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadanú emailovú adresu zaslané prístupové heslo pre prihlásenie do systému ERANET za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk. Registrovaný uchádzač v systéme ERANET sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prihlasovacie meno a heslo, ktoré si nastavil pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému ERANET má uchádzač v časti Zverejnené zákazky neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať výlučne elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú skeny originálnych dokladov alebo úradne overených kópií vo formáte PDF. Verejná súťaž (VS) sa realizuje postupom podľa § 66 druhá veta ods. 7 ZVO (tzv. superreverzná VS). 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť alebo aj neprijať ponuku úspešného uchádzača v prípade, že na financovanie tejto zákazky nebude mať schválený dostatočný objem finančných prostriedkov. 4. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch (časť A.5, bod 5.). 5. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 250 000 EUR. Podrobné informácie k spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch (časť A.5, bod 17.). 6. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 7. K bodu 2. Oddiel III.1.2): V prípade, že uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia inou osobou, uplatňuje sa § 33 ods. 2 ZVO: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.