Vyhlásené obstarávanie

ČOV Lehnice


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Obec Lehnice
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 294 190,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45252127-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Marec 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
20. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

-Predmetom zákazky je:

a)vypracovanie Projektovej dokumentácie PD 1, ktorá obsahuje:

- dokumentácia EIA - 6 vyhotovení,

- vypracovanie DÚR - 6 vyhotovení,

- vypracovanie DSP - 6 vyhotovení,

b)zhotovenie Stavby, ktorá obsahuje:

- vlastná realizácia stavebných prác vrátane zaškolenia obsluhy a uvedenia Stavby do skúšobnej prevádzky,

- vypracovanie Projektovej dokumentácie PD 2, ktorá zahrňuje:

vypracovanie DRS - 4 vyhotovenia,

projekt organizácie výstavby 4 vyhotovenia,

geodetické zameranie zhotovenej Stavby 4 vyhotovenia,

vypracovanie DSVS - 4 vyhotovenia,

plán užívania verejnej práce - 3 vyhotovenia,

vypracovanie prevádzkového a manipulačného poriadku 3 vyhotovenia. Predmetom zákazky je:

a)vypracovanie Projektovej dokumentácie PD 1, ktorá obsahuje:

- dokumentácia EIA - 6 vyhotovení,

- vypracovanie DÚR - 6 vyhotovení,

- vypracovanie DSP - 6 vyhotovení,

b)zhotovenie Stavby, ktorá obsahuje:

- vlastná realizácia stavebných prác vrátane zaškolenia obsluhy a uvedenia Stavby do skúšobnej prevádzky,

- vypracovanie Projektovej dokumentácie PD 2, ktorá zahrňuje:

vypracovanie DRS - 4 vyhotovenia,

projekt organizácie výstavby 4 vyhotovenia,

geodetické zameranie zhotovenej Stavby 4 vyhotovenia,

vypracovanie DSVS - 4 vyhotovenia,

plán užívania verejnej práce - 3 vyhotovenia,

vypracovanie prevádzkového a manipulačného poriadku 3 vyhotovenia

Doplňujúce informácie

1.) Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom

informačného systému EVO na https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html verzia 18.0. Podmienkou pre

úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a

odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a

požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre

systém EVO: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html.

2.) Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom

doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal.

3.) V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu

záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk

4.) Verejný obstarávateľ odôvodňuje nerozdelenie zákazky na časti: Cieľom zadávania tejto zákazky je výber

dodávateľa, ktorý vypracuje požadovanú projektovú dokumentáciu (navrhne riešenie spôsobom, ktorý on považuje za

najvhodnejší) a následne, aj na základe takto vypracovanej projektovej dokumentácie, realizuje stavebné práce. Preto v

tomto prípade nebolo možné rozdeliť zákazku na časti