Vyhlásené obstarávanie

SVIDNÍK – MŠ, UL. Ľ. ŠTÚRA – ZNÍŽENIE ENERGETICKEJ NÁROČNOSTI


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Svidník
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
493 542,13
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
25. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné. V prípade otvárania ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Bližšie informácie sú definované v bode 23. súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zníženie energetickej náročnosti budovy Materskej školy na ul. Ľ. Štúra vo Svidníku Stavebné úpravy pozostávajú zo: zateplenia obvodových stien a sokla, zateplenia strechy nad prístreškom sklad, výmeny okien a dverí, výmena dlažby a oprava múrikov na terasách, zhotovenie nových krytov radiátorov v miestnostiach s prístupom detí, zhotovenie novej krytiny a oplechovania na prístreškoch, oprava betónových dosiek prestrešenia krytých chodníkov, osadenie lokálnych rekuperačných jednotiek. Členenie stavby - SO 01 Pavilón I podľa rozpočtu: ASR Zateplenie obvodového plášťa ASR Zateplenie strechy ASR Výmena otvorov ASR Ostatné náklady ASR Strecha nad prístreškom VZT BLZ ELI. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 - Opis predmetu zákazky a v osobitných prílohách súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

A. VO vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 14.000,00 Eur. Viď bližšie bod 15. súťažných podkladov. B. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti z dôvodu komplexného riešenia zníženia energetickej náročnosti budovy materskej školy, čo by pri rozdelení mohlo spôsobiť zbytočné predraženie stavby ako aj výrazné problémy s realizáciou, najmä pri aplikovaní iných technologických postupov a inom harmonograme rôznych zhotoviteľov stavby. Najmä s ohľadom na miestne, vecné, funkčné väzby, charakter predmetu zákazky, by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, neefektívne, nehospodárne. Prípadné rozdelenie na časti alebo vyhlásenie viacerých verejných obstarávaní neznamená rozšírenie potenciálneho relevantného trhu. C. V zmysle § 20 zákona o VO komunikácia a výmena informácii vo VO sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky, prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE s výnimkou prípadov, keď to výslovne vylučuje zákon o VO. Systém JOSEPHINE je na účely tohto VO softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek a nachádza sa na doméne https://josephine.proebiz.com. D. VO je zelené. E. Vyhodnocovanie ponúk - superreverzný postup - § 112 ods. 6 druhá veta. F. OBCH. PODMIENKY PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY: 1.V súlade s článkom V, bod 1 zmluvy: Zmluvné strany sa dohodli, že cena diela bude fakturovaná po odovzdaní a prevzatí diela v jednotlivých častiach, a to bez akýchkoľvek vád a nedorobkov, a to na základe objednávateľom podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí diela... 2.V súlade s článkom V, bod 8 zmluvy: Zhotoviteľ akceptuje zádržné (ďalej len finančná zábezpeka) vo výške 5 % z celkovej ceny diela s DPH vo väzbe na riadne a včasné zhotovenie diela podľa tejto zmluvy. Zhotoviteľ je povinný po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy, na požiadanie Objednávateľa do 15 (pätnásť) dní poskytnúť finančnú zábezpeku spôsobom... 3.V súlade s článkom X, bod 1 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný najneskôr v deň protokolárneho prevzatia staveniska podľa článku III, bodu 3. tejto zmluvy predložiť poistnú zmluvu a doklad o zaplatení poistného na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na živote, zdraví a majetku objednávateľa a tretích osôb, ktorá bude spôsobená prevádzkovou činnosťou zhotoviteľa, minimálne vo výške Ceny za Dielo v EUR s DPH... 4.V súlade s článkom X, bod 10 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný vopred písomne predložiť objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať za zhotoviteľa časť plnenia podľa zmluvy a bez udelenia súhlasu objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia... 5.V súlade s článkom X, bod 11 zmluvy: Zhotoviteľ aj subdodávatelia zhotoviteľa musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora, ak majú povinnosť byť v ňom zapísaní (§ 11 zákona o verejnom obstarávaní) počas celej doby trvania zmluvy... 6.V súlade s článkom XIII, bod 2 zmluvy: Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť až po splnení nasledovných odkladacích podmienok: a) po schválení žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP); b) po schválení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP; c) po nadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, d) zverejnením zmluvy, a teda dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v súlade s ustanovením § 47a ods. 1 zákona č. 40/1964 Z.z. Občianskeho zákonníka, príp. na webovej stránke verejného obstarávateľa. 7.V súlade s článkom XIII, bod 11 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho so stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť....