Vyhlásené obstarávanie

DNS Digitálna marketingová stratégia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
18 700,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79342000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
3. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
elektronicky
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zriadenie DNS. Cieľom DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich reálnych potrieb, t.j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy. DNS bude slúžiť na zadávanie zákaziek týkajúcich sa služieb digitálnej marketingovej stratégie bežne dostupných na trhu, v rámci DNS sa budú priebežne realizovať jednotlivé zákazky. DNS je zriadený na dobu trvania max. 2 roky (24 mesiacov). Tento DNS je zriadený pre potreby verejného obstarávateľa a zákazky v ňom bude zadávať iba verejný obstarávateľ. Konkrétny rozsah predmetu zákazky, podrobná špecifikácia služieb, konkrétny rozsah a špecializácia, ako aj ostatné doplňujúce informácie budú súčasťou jednotlivých výziev v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE. Predmetom DNS je návrh digitálnej marketingovej stratégie, brandbuilding, positioning, ideamaking, social media stratégia a komplexná príprava a exekúcia kampaní na konkrétne časové obdobie v zmysle konkrétnej výzvy na predloženie ponuky. Cieľ: Zavedenie digitálnej komunikácie organizácie. Zvyšovanie pozitívneho povedomia o mestskej organizácii Marianum Pohrebníctvo mesta Bratislavy, s dôrazom na poskytovanie spoľahlivých služieb a šetrenie nákladov klientom pohrebná služba, zavádzanie inovácií v rámci služieb zákazníkom, starostlivosti o pamätníky, cintoríny a doplnkových služieb kvetinárstvo. Opis poskytnutia služby podľa náročnosti: A zložité služby (človekohodiny max. 800) marketingová stratégia vrátane komunikačných tém a kreatívneho konceptu dlhodobá komunikačná taktika pre Marianum výber vhodných digitálnych kanálov pre komunikačné kampane príprava a nasadenie taktických komunikačných kampaní zadefinovanie insightov, cieľových skupín, krátkodobých a dlhodobých cieľov návrh long-termových kampaní vrátane rozpočtu, formátu B stredne náročné služby (človekohodiny max. 1400) vypracovanie mesačných taktických a komunikačných (publikačných) plánov odporúčanie pre budovanie brandu a positioning značky Marianum vyhodnocovanie KPI jednotlivých kampaní copywritting, grafický dizajn projekt manažment C menej náročné služby (človekohodiny max. 2100) -publikovanie príspevkov na základe schváleného plánu -pravidelné mesačné vyhodnocovanie a reporty -správa sociálnych sietí a Google My Business Realizácia predmetu bude na základe jednotlivých objednávok s VOP, v zmysle textu konkrétnych výziev ( predpokladaná doba plnenia jednotlivých výziev/objednávok je 6 mesiacov). Fakturácia bude na základe potvrdených dodacích listov k jednotlivým objednávkam.. Opis poskytnutia služby podľa náročnosti: A zložité služby (človekohodiny max. 800) marketingová stratégia vrátane komunikačných tém a kreatívneho konceptu dlhodobá komunikačná taktika pre Marianum výber vhodných digitálnych kanálov pre komunikačné kampane príprava a nasadenie taktických komunikačných kampaní zadefinovanie insightov, cieľových skupín, krátkodobých a dlhodobých cieľov návrh long-termových kampaní vrátane rozpočtu, formátu B stredne náročné služby (človekohodiny max. 1400) vypracovanie mesačných taktických a komunikačných (publikačných) plánov odporúčanie pre budovanie brandu a positioning značky Marianum vyhodnocovanie KPI jednotlivých kampaní copywritting, grafický dizajn projekt manažment C menej náročné služby (človekohodiny max. 2100) -publikovanie príspevkov na základe schváleného plánu -pravidelné mesačné vyhodnocovanie a reporty -správa sociálnych sietí a Google My Business Realizácia predmetu bude na základe jednotlivých objednávok s VOP, v zmysle textu konkrétnych výziev ( predpokladaná doba plnenia jednotlivých výziev/objednávok je 6 mesiacov). Fakturácia bude na základe potvrdených dodacích listov k jednotlivým objednávkam.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.