Vyhlásené obstarávanie

Zberný dvor v obci Dubovany - technika


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Dubovany
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
141 030,01
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16700000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
28. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie tovaru - techniky pre Zberný dvor v obci Dubovany. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v prílohách zverejnených v profile verejného obstarávateľa ku zákazke.. Zákazka je rozdelená na štyri samostatné časti: časť č. 1 "TRAKTOR S ČELNÝM NAKLADAČOM" (1 ks traktor, 1 ks čelný nakladač) Predpokladaná hodnota zákazky pre časť č. 1: 71 696,67 EUR bez DPH časť č. 2 "NOSIČ KONTAJNEROV" (1 ks nosič kontajnerov) Predpokladaná hodnota zákazky pre časť č. 2: 35 266,67 EUR bez DPH časť č. 3 "DRVIČ DREVNÉHO ODPADU" (1 ks drvič drevného odpadu) Predpokladaná hodnota zákazky pre časť č. 3: 20 300,00 EUR bez DPH časť č. 4 "KONTAJNER" (1 ks Kontajner č. 1, 1 ks Kontajner č. 2) Predpokladaná hodnota zákazky pre časť č. 4: 13 766,67 EUR bez DPH Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prideliť zákazky kombináciou týchto častí. Uchádzač môže predložiť ponuku na ktorúkoľvek jednu časť, na viacero ním vybraných častí alebo môže predložiť ponuku na všetky štyri časti. Ponuka musí byť predložená na celý rozsah príslušnej časti, resp. príslušných časti predmetu zákazky a na všetky položky príslušnej časti, resp. príslušných časti predmetu zákazky. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v prílohách zverejnených v profile verejného obstarávateľa ku zákazke.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne v súlade so zákonom o ver. obstarávaní. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. 2. V prípade potreby verejný obstarávateľ môže vysvetliť a ak to bude nevyhnutné aj doplniť informácie týkajúce sa zákazky. Vysvetlenie alebo prípadné doplnenie informácií bude zaslané všetkým známym záujemcom a zverejnené v profile ver. obstarávateľa. 3. Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči ver. obstarávateľovi. 4. Verejný obstarávateľ neposkytuje žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti faktúr. 5. Verejný obstarávateľ požaduje stanoviť ceny v ponuke v mene EUR. Navrhované ceny musia byť stanovené podľa § 3 zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. 6. Ponuka predložená uchádzačom v lehote na predkladanie ponúk v elektronickej forme prostredníctvom systému EVO musí obsahovať: 6.1 Identifikačné údaje uchádzača, 6.2 Vyplnený dokument: Návrh na plnenie kritéria pre časť ponuky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku, 6.3 Vyplnenú a ocenenú tabuľku: Technická špecifikácia a vlastný návrh plnenia pre príslušnú časť zákazky. V zošite uchádzač vyplní všetky bunky a hárky. 6.4 Doklady, ktorými uchádzač preukáže splnenie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa bodu III.1.3) tejto výzvy. 6.5 Vyplnený Návrh Kúpnej zmluvy pre príslušnú časť zákazky. Uchádzač predloží návrh zmluvy bez príloh č. 1 -3. 7. Verejný obstarávateľ stanovil nasledovné kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk pre časti 1 až 4 je celková cena za dodanie celého predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH. 8. Úspešným uchádzačom pre danú časť zákazky sa stane ten uchádzač, ktorý splnil všetky požiadavky na predmet zákazky, splnil podmienky účasti a ponúkol za dodanie časti predmetu zákazky najnižšiu celkovú cenu v EUR bez DPH. 9. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti po vyhodnotení ponúk na základe kritéria, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 10. Všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote predkladania ponúk bude zaslané oznámenie o výsledku vyhodnotenia ponúk. Ponuky predložené po lehote na predkladanie ponúk nebudú zaradené do vyhodnotenia. 11. V prípade, ak úspešný uchádzač odstúpi od svojej ponuky, verejný obstarávateľ opätovne vyhodnotí ponuky ostatných uchádzačov a môže uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý skončil druhý alebo tretí v poradí. 12. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do: 31. 12. 2022. 13. Výsledkom postupu ver. obstarávania bude uzatvorenie štyroch samostatných Kúpnych zmlúv v súlade s ustanoveniami § 409 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Návrh Kúpnej zmluvy sa nachádza v prílohách zverejnených v profile verejného obstarávateľa ku zákazke. 14. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do Registra partnerov verejného sektora (ďalej len RPVS) a nie sú zapísaní v RPVS alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa RPVS a nie sú zapísaní v RPVS. 15. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešných uchádzač pre konkrétnu časť zákazky v Kúpnej zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch.