Vyhlásené obstarávanie

Stavebné práce v rámci projektu: "Rekonštrukcia a vybudovanie cestných komunikácií v Medzilaborciach"


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Medzilaborce
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
179 686,15
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233120-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
10. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom stavebných prác je rekonštrukcia a vybudovanie cestných komunikácií v Medzilaborciach. Projektová dokumentácia pre ohlásenie stavby rieši úpravu predmetných miestnych komunikáciách novým živičným krytom o celkovej výmere 3475m2 a spevnených plôch o výmere 2135,30m2. Riešené miestne komunikácie tvorí jednopruhová a dvojpruhové obojsmerné vozovky ulice základnej šírky 3,5, 5,3 a 5,5m, je napojená na neupravované úseky exist. komunikácii. Rozsah, lokalizácia úprav a podrobnejší opis je uvedený v projektovej dokumentácií, ktorá je uvedená v prílohe č. 3 súťažných podkladov. Uchádzač naceňuje výkaz výmer, ktorý tvorí prílohu č.2 súťažných podkladov. Bližšie podmienky plnenia zákazky sú uvedené v zmluve o dielo, ktorá tvorí prílohu č.4 súťažných podkladov. Obhliadka miesta plnenia : dobrovoľná. Miesto plnenia je verejne dostupné. Pokiaľ sa v súťažných podkladoch nachádzajú údaje určujúce výrobný postup, značku, patent, materiál, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentné riešenie pri dodržaní min. množstva a minimálnych kvalitatívnych a technických parametrov. Minimálnymi parametrami sa rozumejú parametre aspoň na úrovni opisu, alebo kvalitatívne a technicky vyššie.

Doplňujúce informácie

V rámci sociálneho aspektu sa úspešný uchádzač zaväzuje zamestnať min. 2 osoby spĺňajúce podmienky uvedené v čl. 13 zmluvy o dielo, ktorá tvorí prílohu č.4 súťažných podkladov. Lehota zhotovenia diela: do 8 mesiacov odo dňa prevzatia staveniska v zmysle čl.3 zmluvy o dielo. Ponuka predložená uchádzačom v lehote na predkladanie ponúk v elektronickej forme prostredníctvom systému EVO musí obsahovať: a)Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk: v zložení cena bez DPH, DPH, cena s DPH, prípadne ceny celkom (v prípade neplatcu DPH). Uchádzač uvedie návrh svojej cenovej ponuky vrátane identifikačných údajov obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ a IČ DPH v Prílohe č. 1 - návrh uchádzača na plnenie kritéria. b)Nacenený výkaz výmer: v editovateľnej forme, ktorý tvorí prílohu č. 2. Uchádzač naceňuje výkaz výmer v predloženej štruktúre. Je zakázané meniť uvedené množstvá bez súhlasu verejného obstarávateľa. c)Doklad o oprávnení realizovať dané práce: napr. výpis z OR/ŽR SR. Uchádzač môže predložiť aj výpis z registrov, zverejnených na internete. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklad, verejný obstarávateľ použije údaje z verejných zdrojov/registrov. Variantné riešenie sa nepripúšťa. Predmet zákazky nie je možné deliť na časti. Uchádzač predkladá ponuku na celý predmet zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž a neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak najnižšia ponuka presiahne limit finančných prostriedkov, ktoré má verejný obstarávateľ k dispozícií na plnenie predmetu zmluvy. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť podmienky súťaže. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. Uchádzač znáša všetky výdavky a náklady spojené s prípravou a predložením ponuky sám, bez akéhokoľvek finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená Zmluva o dielo. Komunikácia a predloženie ponuky: Informácie potrebné na vypracovanie ponuky, predloženie ponuky a plnenie zmluvy sú uverejnené v detaile zákazky v záložke Dokumenty zákazky na adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/438787 Komunikácia a predloženie ponuky v tomto verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO), Úradu vlády Slovenskej republiky www.uvo.gov.sk, s využitím všetkých jeho funkcionalít. V prípade potreby, otázky týkajúce sa používania IS EVO záujemca môže zaslať na adresu: eplatforma@vlada.gov.sk alebo kontaktovať pracovníkov telefonicky na čísle: +421 2 209 25 100.