Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia miestnej komunikácie pri obecnom úrade v obci Výborná


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Výborná
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
93 561,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. Máj 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
23. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Rekonštrukcia miestnej komunikácie pri obecnom úrade. Predpokladané údaje k rekonštrukcii : a) Plocha zrekonštruovanej cesty: 531 m2 b) Plocha zrekonštruovaného parkoviska: 230 m2 c) Plocha zrekonštruovaného chodníka: 109 m2 Uchádzač uvedie svoje identifikačné údaje a cenu v prílohe č. 1 súťažných podkladov - Návrh uchádzača na plnenie kritéria. Uchádzač naceňuje výkaz výmer, ktorý tvorí prílohu č.2 súťažných podkladov. Podrobnejší opis je uvedený v projektovej dokumentácií, ktorá je uvedená v prílohe č. 3 súťažných podkladov. Bližšie podmienky plnenia zákazky sú uvedené v zmluve o dielo, ktorá tvorí prílohu č.4 súťažných podkladov. Obhliadka miesta plnenia : dobrovoľná. Miesto plnenia je verejne dostupné. Pokiaľ sa v súťažných podkladoch nachádzajú údaje určujúce výrobný postup, značku, patent, materiál, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentné riešenie pri dodržaní min. množstva a minimálnych kvalitatívnych a technických parametrov. Minimálnymi parametrami sa rozumejú parametre aspoň na úrovni opisu, alebo kvalitatívne a technicky vyššie.

Doplňujúce informácie

Lehota zhotovenia diela: do 2 mesiacov odo dňa prevzatia staveniska. Ponuka predložená uchádzačom v lehote na predkladanie ponúk v elektronickej forme prostredníctvom systému EVO musí obsahovať: a)Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk: v zložení cena bez DPH, DPH, cena s DPH, prípadne ceny celkom (v prípade neplatcu DPH). Uchádzač uvedie návrh svojej cenovej ponuky vrátane identifikačných údajov obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ a IČ DPH v Prílohe č. 1 - návrh uchádzača na plnenie kritéria. b)Nacenený výkaz výmer: v editovateľnej forme, ktorý tvorí prílohu č. 2. Uchádzač naceňuje výkaz výmer v predloženej štruktúre. Je zakázané meniť uvedené množstvá bez súhlasu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo : - neuzavrieť Zmluvu s uchádzačom, ktorý predložil ponuku presahujúcu limit predpokladanej hodnoty zákazky - nepodpísať Zmluvu o dielo s uchádzačom, ak verejný obstarávateľ nebude maž zabezpečené, resp. schválené zdroje na prefinancovanie predmetu zákazky. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. Variantné riešenie sa nepripúšťa. Predmet zákazky nie je možné deliť na časti. Uchádzač predkladá ponuku na celý predmet zákazky. Uchádzač znáša všetky výdavky a náklady spojené s prípravou a predložením ponuky sám, bez akéhokoľvek finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená Zmluva o dielo. Komunikácia a predloženie ponuky: 1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa bude uskutočňovať v zmysle § 187l ods. 3 zákona elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese https://www.uvo.gov.sk/portal-systemuevo-5f5.html. V súvislosti s registráciou hospodárskych subjektov do IS EVO VER. 18 odporúčame záujemcom článok : https://www.uvo.gov.sk/uvod/aktualne-temy-2a8.html?id=421 2. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k dokumentom, potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese podľa bodu I.3) tejto výzvy a z uvedeného dôvodu tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie.