Vyhlásené obstarávanie

SVIDNÍK - MŠ ul. Ľ. Štúra, Vybudovanie zelenej strechy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Svidník
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
200 493,74
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45261000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Máj 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
31. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vybudovanie zelenej strechy včítane skladby novej strechy so zateplením a hydroizolačnou krytinou na objekte materskej školy.. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený súťažných podkladoch a v osobitných prílohách súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

A. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti z dôvodu komplexného riešenia vybudovania zelenej strechy na budove materskej školy, čo by pri rozdelení mohlo spôsobiť zbytočné predraženie stavby ako aj výrazné problémy s realizáciou, najmä pri aplikovaní iných technologických postupov a inom harmonograme rôznych zhotoviteľov stavby. Najmä s ohľadom na miestne, vecné, funkčné väzby, charakter predmetu zákazky, by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, neefektívne, nehospodárne. Prípadné rozdelenie na časti alebo vyhlásenie viacerých verejných obstarávaní neznamená rozšírenie potenciálneho relevantného trhu. B. V zmysle § 20 zákona o VO komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky, prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE s výnimkou prípadov, keď to výslovne vylučuje zákon o verejnom obstarávaní. Systém JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek a nachádza sa na doméne https://josephine.proebiz.com. C. bod 23.2 SP: Ak bola predložená viac ako jedna ponuka, verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti (ak relevantné) po vyhodnotení ponúk na základe kritériá/kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí... D. B.2 OBCHODNÉ PODMIENKY PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY: 1. V súlade s článkom V, bod 1 zmluvy: Zmluvné strany sa dohodli, že cena diela bude fakturovaná po odovzdaní a prevzatí diela v jednotlivých častiach, a to bez akýchkoľvek vád a nedorobkov, a to na základe objednávateľom podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí diela... 2. V súlade s článkom V, bod 8 zmluvy: Zhotoviteľ akceptuje zádržné (ďalej len finančná zábezpeka) vo výške 5 % z celkovej ceny diela s DPH vo väzbe na riadne a včasné zhotovenie diela podľa tejto zmluvy. Zhotoviteľ je povinný po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy, na požiadanie Objednávateľa do 15 (pätnásť) dní poskytnúť finančnú zábezpeku spôsobom... 3. V súlade s článkom X, bod 1 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný najneskôr v deň protokolárneho prevzatia staveniska podľa článku III, bodu 3. tejto zmluvy predložiť poistnú zmluvu a doklad o zaplatení poistného na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na živote, zdraví a majetku objednávateľa a tretích osôb, ktorá bude spôsobená prevádzkovou činnosťou zhotoviteľa, minimálne vo výške Ceny za Dielo v EUR s DPH... 4. V súlade s článkom X, bod 10 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný vopred písomne predložiť objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať za zhotoviteľa časť plnenia podľa zmluvy a bez udelenia súhlasu objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia... 5. V súlade s článkom X, bod 11 zmluvy: Zhotoviteľ aj subdodávatelia zhotoviteľa musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora, ak majú povinnosť byť v ňom zapísaní (§ 11 zákona o verejnom obstarávaní) počas celej doby trvania zmluvy... 6. V súlade s článkom XIII, bod 2 zmluvy: Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť až po splnení nasledovných odkladacích podmienok: a) po schválení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP; b) zverejnením zmluvy, a teda dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v súlade s ustanovením § 47a ods. 1 zákona č. 40/1964 Z.z. Občianskeho zákonníka, príp. na webovej stránke verejného obstarávateľa. 7. V súlade s článkom XIII, bod 11 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho so stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť....