Vyhlásené obstarávanie

STAVEBNÉ ÚPRAVY A REKONŠTRUKCIA – ZNÍŽENIE ENERGETICKEJ NÁROČNOSTI ADMINISTRATÍVNEJ BUDOVY V BIELOM KOSTOLE


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Biely Kostol
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
99 263,82
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45262650-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Marec 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Apríl 2016
Dátum otvárania ponúk:
1. Apríl 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obec Biely Kostol, Pionierske námestie 18/5475, 919 34 Biely Kostol
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné úpravy a rekonštrukcia administratívnej budovy v Bielom Kostole, Pionierske námestie č.17 (parcelné číslo 795) za účelom zníženia energetickej náročnosti v zmysle vypracovanej projektovej dokumentácie, ktorú vypracoval MS Projekt, s.r.o., Royova 9, 921 01 Piešťany vo februári 2016. Predmet zákazky pozostáva zo zateplenia obvodových stien, strechy, z výmeny okien a vstupných dverí, zo zdravotechnickej inštalácie, ústredného vykurovania, z umelého osvetlenia a vnútorných silnoprúdových rozvodov a z výmeny bleskozvodu.

Doplňujúce informácie

1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2./ Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady tým záujemcom, ktorí predložia písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov doručenú e-mailom na adresu: obec@bielykostol (odporúčame) resp. poštou na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1) alebo osobne v nasledovných dňoch:v pondelok a v utorok v čase: od 8.00 hod. do 12.00 hod. a od 13.00 hod do 15.30 hod. v stredu v čase: od 8.00 hod. do 12.00 hod a od 13.00 hod. do 17.00 hod. v piatok v čase: od 8.00 hod. do 12.00 hod. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady iba v elektronickej forme vrátane projektovej dokumentácie a neoceneného výkazu výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov na e-mailovú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. 3./ Verejný obstarávateľ stanovuje elektronickú formu komunikácie pri vysvetľovaní súťažných podkladov a pri vysvetľovaní ponuky. 4./ Dátum začatia realizácie diela uvedený v tejto výzve na predkladanie ponúk je orientačný vzhľadom na vyhodnotenie žiadostí o poskytnutie NFP a následnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany riadiaceho orgánu. 4./Termíny plnenia predmetu zákazky sú nasledovné: 4.1./ Termín začatia prác : do 1 (jedného) kalendárneho mesiaca od písomného vyzvania na začatie prác Objednávateľom. 4.2./ Termín ukončenia prác: 5 (päť) mesiacov od začatia prípravných prác na mieste realizácie 5./ Uchádzač je oprávnený realizovať stavebné práce v závislosti od charakteru predmetu zákazky. 6./ Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si súťažné podklady vyžiadali v dostatočnom časovom predstihu, aby si v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili dostatočný časový priestor na jeho použitie. V zmysle § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, môže záujemca požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 7./ Verejný obstarávateľ upozorňuje, že najneskôr k dátumu podpisu zmluvy o dielo je úspešný uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi poistný certifikát alebo poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti, vo výške minimálne 500 000 EUR (vrátane DPH), platnú počas celej doby plnenia zmluvy o dielo. 8./ Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zložiť na účet verejného obstarávateľa finančnú čiastku vo výške 10 000 EUR, ktorá bude slúžiť ako inštitút finančného zaistenia riadneho zhotovovania diela - v požadovanej kvalite, včasnosti a dodržiavania ostatných zmluvných podmienok, a to najneskôr ku dňu účinnosti zmluvy o dielo. 9./ Lehota viazanosti ponúk: do 31. 12. 2016 10./ Verejný obstarávateľ môže zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s §46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie). Za zmenu okolností považuje verejný obstarávateľ aj okolnosť nezískania nenávratných finančných prostriedkov z fondov EÚ