Vyhlásené obstarávanie

Operatívny leasing notebookov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Košický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
112 589,30
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
66114000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
24. Máj 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Jún 2022
Dátum otvárania ponúk:
21. Jún 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk bude realizované prostredníctvom online sprístupnenia ponúk v systéme IS PLUTO na adrese https://pluto.ultimaratio.sk/lpvos/1699/ .Funkcionalita IS PLUTO umožňuje účasť na otváraní ponúk on-line. V súlade s § 52 ods. 2 ZVO , s § 20 ZVO, umožnením účasti prostredníctvom funkcionality IS PLUTO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Operatívny leasing notebookov

Opis obstarávania

Operatívny leasing prenájom nových IT zariadení - notebookov logický celok č. 1 v počte 30 kusov a logický celok č. 2 v počte 75 kusov po dobu 48 mesiacov odo dňa ich odovzdania a prevzatia.. Predmetom zákazky je zabezpečenie operatívneho leasingu prenájom nových IT zariadení - notebookov logický celok č. 1 v počte 30 kusov a logický celok č. 2 v počte 75 kusov po dobu 48 mesiacov odo dňa ich odovzdania a prevzatia. Podrobnosti a špecifikácia sú uvedené v Súťažných podkladoch

Doplňujúce informácie

1) Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk. 2) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu PLUTO na adrese https://pluto.ultimaratio.sk. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch 3/ Elektronická fakturácia bude pripustená v súlade so Zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme 4/Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV