Vyhlásené obstarávanie

Organizačno-technické zabezpečenie podujatí „Roadshow so Žiť energiou"


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
441 675,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79952000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
25. Máj 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Jún 2022
Dátum otvárania ponúk:
20. Jún 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

V intervale:
1. September 2022 až 30. Jún 2023

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je komplexné organizačno-technické zabezpečenie a realizácia účasti verejného obstarávateľa na Roadshow so Žiť energiou, so zameraním na priblíženie problematiky obnoviteľných zdrojov energie, úspor energie a nízkoemisných, resp. bezemisných zdrojov energie, napr. vodíka a súvisiacich technológií širokej verejnosti atraktívnou, interaktívnou a zrozumiteľnou formou. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača organizačno-technicky zabezpečiť v období od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 30.6.2023 predpokladaný počet trinásť samostatných podujatí podľa opisu predmetu zákazky a podľa Prílohy č. 2 Indikatívneho harmonogramu podujatí (ďalej len harmonogram), s prihliadnutím na aktuálnu pandemickú situáciu a s tým súvisiace obmedzenia v čase plánovaného konania podujatí (ďalej aj ako podujatie), rozdelených nasledovne: a) v období od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31.12.2022 celkovo osem podujatí; v každom kraji SR jedno podujatie; b) v období od 1.1.2023 do 30.6.2023 celkovo päť podujatí; po jednom podujatí v Banskobystrickom kraji, Košickom kraji, Prešovskom kraji, Trenčianskom kraji a Žilinskom kraji.. Predmetom zákazky je komplexné organizačno-technické zabezpečenie a realizácia účasti verejného obstarávateľa na Roadshow so Žiť energiou, so zameraním na priblíženie problematiky obnoviteľných zdrojov energie, úspor energie a nízkoemisných, resp. bezemisných zdrojov energie, napr. vodíka a súvisiacich technológií širokej verejnosti atraktívnou, interaktívnou a zrozumiteľnou formou. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača organizačno-technicky zabezpečiť v období od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 30.6.2023 predpokladaný počet trinásť samostatných podujatí podľa opisu predmetu zákazky a podľa Prílohy č. 2 Indikatívneho harmonogramu podujatí (ďalej len harmonogram), s prihliadnutím na aktuálnu pandemickú situáciu a s tým súvisiace obmedzenia v čase plánovaného konania podujatí (ďalej aj ako podujatie), rozdelených nasledovne: a) v období od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31.12.2022 celkovo osem podujatí; v každom kraji SR jedno podujatie; b) v období od 1.1.2023 do 30.6.2023 celkovo päť podujatí; po jednom podujatí v Banskobystrickom kraji, Košickom kraji, Prešovskom kraji, Trenčianskom kraji a Žilinskom kraji.

Doplňujúce informácie

Vzhľadom na podmienky plnenia zmluvy je predmetné verejné obstarávanie: a) zelené verejné obstarávanie. 1) Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom eZákazky na https://www.ezakazky.sk. 2) Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu je uverejnená v príslušnej zákazke na profile verejného obstarávateľa umiestnenom na webovej stránke www.uvo.gov.sk, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému eZákazky. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4) Záujemca pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Záujemca môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED. 5) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky) vyčlenený verejným obstarávateľom pre požadovaný predmet zákazky.