Predmetom obstarávania sú služby návrhu a implementácie systému ePeňaženka. Rámcové náklady na dielo budú obsahovať:
-náklady na služby návrhu a implementácie kompletného technického riešenia,
-náklady na programátorské práce,
-náklady na zaškolenie zamestnancov objednávateľa,
-náklady na záručný servis na minimálne 6 mesiacov.
Predmetné verejné obstarávanie je:
d) žiadne z uvedených
Komunikácia a výmena informácií v tomto postupe sa uskutočňuje prostredníctvom informačného systému eZAKAZKY, ktorý je dostupný na https://www.ezakazky.sk/index.cfm? (ďalej len elektronická platforma).
Ponuku doručte v lehote na predkladanie ponúk do elektronického systému www.ezakazky.sk do zákazky Služby návrhu a implementácie systému ePeňaženka. Dokumenty k ponuke vložte do systému v záložke Ponuka. V elektronickom systéme vyplňte Návrh na plnenie kritérií. Pre odoslanie kliknite na Odoslať ponuku.