Predmetom zákazky je zabezpečenie stavebného dozoru investora pre projekt Bratislavského samosprávneho kraja s názvom "Zateplenie objektu školy a telocvične Gymnázium, Hubeného 23, Bratislava".. Predmetom zákazky je zabezpečenie stavebného dozoru investora pre projekt Bratislavského samosprávneho kraja s názvom "Zateplenie objektu školy a telocvične Gymnázium, Hubeného 23, Bratislava".
Predpokladaný začiatok realizácie stavebného diela je 6/2022. Stavebné dielo bude realizované podľa projektovej dokumentácie, ktorá bude stavebnému dozoru včas poskytnutá. Presný dátum začiatku realizácie bude včas oznámený úspešnému uchádzačovi v závislosti od uzavretia zmluvného vzťahu so zhotoviteľom stavby a jeho nástupu na jej realizáciu.
Miesto realizácie:
Gymnázium, Hubeného 23, 834 08 Bratislava, súpisné číslo 2495, KÚ Bratislava - Rača, LV 1196, parc. č. 17 330/3, 17 330/17
Základné informácie o stavbe:
Názov stavby: Zateplenie objektu školy a telocvične Gymnázium, Hubeného 23, Bratislava
Lehota výstavby v mesiacoch: 7
Predpokladaný počet stavebných dní: 84 (3 dni v týždni x 4 týždne x 7 mesiacov)
Predpokladané investičné náklady na realizáciu stavby v EUR bez DPH: 727 528,41 € bez DPH
Predmet zákazky zahŕňa:
Stavebný dozor investora bude vykonávať kontrolnú činnosť, ktorou sa sleduje súlad výstavby stavby s:
- realizačnou projektovou dokumentáciou (RPD),
- s podmienkami stavebného povolenia,
- vyjadreniami majiteľov a správcov inžinierskych sietí - voda, kanalizácia, elektro a iné,
- technickými normami STN, prípadne prevzatými napr. EN,
- zmluvnými podmienkami - zmluvami o dielo so zhotoviteľmi jednotlivých stavieb (ďalej len ZoD)vrátane všetkých ich príloh a dodatkov,
- harmonogramom stavby (čas výstavby),
- rozpočtom stavby resp. cenou stavby.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch zverejnených na profile verejného obstarávateľa.
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom
systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO.
2. Ponuka predložená uchádzačom bude obsahovať:
- doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO v prípade, že uchádzačom je zahraničná osoba,
- doklady preukazujúce splnenie podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO,
- vyplnený a oprávnenou osobou podpísaný Návrh na plnenie kritéria podľa prílohy zverejnenej v súťažných podkladoch vo formáte .pdf,
- čestné vyhlásenie o vytvorení skupiny dodávateľov v prípade, že uchádzač predkladá ponuku ako skupina dodávateľov vrátane plnomocenstva, v ktorom uchádzač preukazuje splnomocnenie pre konanie v mene skupiny dodávateľov.
V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača.
3. Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované podľa kritéria na hodnotenie ponúk. Kritériom je Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH.
4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom.
5. Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže.
6. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa.
7. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.