Vyhlásené obstarávanie

Prístroj pre vedenie mimotelového obehu vrátane termoregulačnej jednotky a pozáručného servisu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
215 185,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33186000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
1. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Jún 2022
Dátum otvárania ponúk:
27. Jún 2022
Ponuka musí platiť do:
31. December 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na adrese verejného obstarávateľa a bude vykonané v súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk bude neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 30

Opis obstarávania

Predmetom obstarania je prístroj pre vedenie mimotelového obehu vrátane termoregulačnej jednotky, ktorý slúži na zabezpečenie mimotelového obehu počas kardiochirurgickej operácie. Predmetom obstarania je aj pozáručný servis prístroja. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.. Predmetom obstarania je prístroj pre vedenie mimotelového obehu vrátane termoregulačnej jednotky, ktorý slúži na zabezpečenie mimotelového obehu počas kardiochirurgickej operácie. Predmetom obstarania je aj pozáručný servis. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Súťažné podklady a všetky dokumenty potrebné k vypracovaniu ponuky (vrátane príslušných informácií týkajúcich sa prípravnej trhovej konzultácie) k predmetnému obstarávaniu budú uverejnené v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje výhradne elektronickou formou prostredníctvom systému JOSEPHINE 4. Uchádzači, s ktorými bude podpísaná zmluva a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora, v prípade ak to bude relevantné v súlade s platnou legislatívou. 5. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.