Vyhlásené obstarávanie

Organizácia konferencií – Ako čerpať z Plánu obnovy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
99 999,99
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55120000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Jún 2022
Dátum otvárania ponúk:
13. Jún 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom Zmluvy je poskytnutie služieb súvisiacich so zabezpečením troch Konferencií vo forme diskusných panelov v regiónoch západného, stredného a východného Slovenska, a to v mestách Bratislava alebo okolie do vzdialenosti 40 km, Banská Bystrica alebo okolie do vzdialenosti 40 km, a Košice alebo okolie do vzdialenosti 40 km. Cieľom konferencií je proaktívne odkomunikovať predstaviteľom samospráv a odbornej verejnosti, resp. oprávneným žiadateľom, možnosti a spôsob ako rýchlo a efektívne čerpať prostriedky z Plánu obnovy vo výzvach zameraných na výstavbu a rozvoj cyklistickej infraštruktúry, a tiež z pripravovanej výzvy zameranej na obnovu verejných historických a pamiatkovo chránených budov. Pre určenie vzdialenosti zariadenia, kde sa kongresová sála od uvedených miest nachádza, sa použijú údaje uvedené v https://maps.google.sk merané podľa reálnej vzdialenosti prejdenej autom. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Zmluvy (ďalej len Zmluva).. Predmetom Zmluvy je poskytnutie služieb súvisiacich so zabezpečením troch Konferencií vo forme diskusných panelov v regiónoch západného, stredného a východného Slovenska, a to v mestách Bratislava alebo okolie do vzdialenosti 40 km, Banská Bystrica alebo okolie do vzdialenosti 40 km, a Košice alebo okolie do vzdialenosti 40 km. Cieľom konferencií je proaktívne odkomunikovať predstaviteľom samospráv a odbornej verejnosti, resp. oprávneným žiadateľom, možnosti a spôsob ako rýchlo a efektívne čerpať prostriedky z Plánu obnovy vo výzvach zameraných na výstavbu a rozvoj cyklistickej infraštruktúry, a tiež z pripravovanej výzvy zameranej na obnovu verejných historických a pamiatkovo chránených budov. Pre určenie vzdialenosti zariadenia, kde sa kongresová sála od uvedených miest nachádza, sa použijú údaje uvedené v https://maps.google.sk merané podľa reálnej vzdialenosti prejdenej autom. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 Zmluvy (ďalej len Zmluva).

Doplňujúce informácie

1.Uchádzač berie na vedomie, že predložením ponuky súčasne potvrdzuje súhlas s podmienkami tejto výzvy a návrhom zmluvy, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto výzvy. 2.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 3.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred podpisom zmluvy overiť kapacity týkajúce sa plnenia predmetu zákazky, najmä vo vzťahu k subdodávateľom, ak sú známi. 4.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo kontroly údajov uvedených v ponuke uchádzača pred podpisom zmluvy. V prípade, ak verejný obstarávateľ zistí nesúlad údajov uvedených v ponuke uchádzača s údajmi uvedenými vo výpise z obchodného registra alebo živnostenského registra alebo zistí uvedenie klamlivých informácií, je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikácií nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 5.V prípade, ak dôjde k plneniu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, predloží úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy vyplnený zoznam subdodávateľov (Príloha č. 3 Zmluvy). 6.V rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy bude verejný obstarávateľ požadovať, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predložil: 6.1.dokument, ktorým úspešný uchádzač preukáže skutočnosť, že má zabezpečené kapacity potrebné na plnenie zmluvy: 6.1.1.rezervované kapacity kongresových sál a ubytovacích zariadení, 6.1.2.rezervované kapacity moderátora na všetky tri konferencie, 6.2.zmluvu vrátane príloh podpísanú úspešným uchádzačom v šiestich rovnopisoch. .7.V prípade, ak úspešný uchádzač neposkytne súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, verejný obstarávateľ je oprávnený uskutočniť procesný úkon vedúci k identifikovaniu nového úspešného uchádzača, ďalšieho v poradí. 8.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku pre požadovaný predmet zákazky. 9.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zrušenie verejného obstarávania. Komunikácia Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (ďalej len EK), ktorá sa realizuje prostredníctvom na to určenej funkcionality elektronickej platformy - systému elektronického verejného obstarávania EVO (ďalej len EVO). Verejný obstarávateľ poskytuje všetky podklady potrebné k vypracovaniu ponuky v profile verejného obstarávateľa k danej zákazke. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov/ uchádzačov, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom systému EVO. Pre viac informácii ohľadom vytvorenia účtu, vytvorenia a validácie nového hospodárskeho subjektu odporúčame pozrieť videonávody zverejnené na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html v časti Záujemca/uchádzač, pozri Vytvorenie účtu, vytvorenie a validácia nového hospodárskeho subjektu Dôležité.