Vyhlásené obstarávanie

Kmeňová pásová píla


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredná odborná škola drevárska, Filinského 7, Spišská Nová Ves
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
27 913,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
43812000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Jún 2022
Dátum otvárania ponúk:
20. Jún 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Kmeňová pásová píla 1 ks.. Dodanie 1 ks výhradne novej kmeňovej pásovej píly podľa opisu predmetu zákazky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí špecifikácia tejto výzvy. Uchádzačom sa neumožňuje predložiť variantné riešenie vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky. Súčasťou predmetu obstarávania sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania/realizácie a ďalšie súvisiace náklady s dodaním/realizáciou predmetu zákazky ako aj uvedenie píly do činnosti. Zaškolenie určených osôb verejným obstarávateľom.

Doplňujúce informácie

1. 1. V predmetnom verejnom obstarávaní nebol použitý postup podľa §25 Zákona ("Prípravné trhové konzultácie a ...") 2. V rámci zadávania zákazky sa uplatňuje podmienka podľa §40 ods.6 písm.g) ZVO 3.Komunikácia a výmena informácií sa v tomto verejnom obstarávaní bude vykonávať elektronicky prostredníctvom informačného systému : http://obstaravanie.eranet.sk . Pre potreby komunikácie v tomto systéme sa uchádzač zaregistruje. Registrácia je bezplatná. 4.Obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií, 5. Vo verejnom obstarávaní bude uplatnený sociálny aspekt, 6. Požaduje sa os víťazného uchádzača : a) povinnosť dodávateľa strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom, stavebnými prácami a službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť, b) právo žiadateľa/prijímateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi žiadateľom/prijímateľom a dodávateľom a výsledky kontroly poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania. - Odkladacia doložka Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi. Ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu prijímateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO. 7.Ďalšie podmienky ku vypracovaniu ponuky ponuky sú uvedené uvedené v podkladoch k výzve a návrhu kúpnej zmluvy.