Vyhlásené obstarávanie

Mediálna propagácia kraja


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálno-ekonomický podnik ŽSK, s.r.o. r. s. p.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
68 182,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79340000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Jún 2022
Dátum otvárania ponúk:
23. Jún 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výber dodávateľa tlače a online priestoru pre platenú inzerciu. Prostredníctvom daného obsahu bude Žilinský samosprávny kraj informovať občanov kraja o svojich aktivitách, prinášať informácie o realizovaných a pripravovaných projektoch ako i svojej činnosti. Predmet zákazky sa delí na 6 časti : Časť 1: Printová inzercia - regionálny týždenník A3-balík MY Časť 2: Printová inzercia - regionálny týždenník A3 Žilinský večerník Časť 3: Printová inzercia - drobná riadková / textová inzercia, letákové noviny Časť 4: Elektronická/online inzercia Časť 5: Bilboard inzercia Časť 6: Printová inzercia v celoslovenských týždenníkoch alebo mesačníkoch Bližšie informácie v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je výber dodávateľa tlače a online priestoru pre platenú inzerciu. Prostredníctvom daného obsahu bude Žilinský samosprávny kraj informovať občanov kraja o svojich aktivitách, prinášať informácie o realizovaných a pripravovaných projektoch ako i svojej činnosti. Predmet zákazky sa delí na 6 časti : Časť 1:Printová inzercia - regionálny týždenník A3-balík MY Časť 2: Printová inzercia - regionálny týždenník A3 Žilinský večerník Časť 3: Printová inzercia - drobná riadková / textová inzercia, letákové noviny Časť 4: Elektronická/online inzercia Časť 5: Bilboard inzercia Časť 6: Printová inzercia v celoslovenských týždenníkoch alebo mesačníkoch Bližšie informácie v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.Elektronická ponuka bude predložená uchádzačom prostredníctvom elektronického systému EVO. 2.Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť alebo viacero častí alebo všetky časti predmetu zákazky. 3. Ponuka bude obsahovať nasledovné doklady: -Doklady a dokumenty tvoriace obsah podmienok účasti v zmysle výzvy na predkladanie ponúk na predmet zákazky. -Návrh na plnenie kritéria , pre ktorú uchádzač predkladá ponuku - odporúčaná Príloha A1 až A6 . -Cenovú tabuľku s ocenenými jednotlivými produktmi mediálnej kampane pre každú časť zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku - odporúčaná Príloha B1 až B6, -Návrh rámcovej zmluvy doplnený v zmysle ponuky uchádzača a podpísaný oprávnenou osobou uchádzača pre každú časť zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku.- Príloha C 4. Predpokladaná hodnota jednotlivých častí: Časť 1:Printová inzercia - regionálny týždenník A3-balík MY - 32.250,00€ bez DPH Časť 2: Printová inzercia - regionálny týždenník A3 Žilinský večerník - 20.000,00€ bez DPH Časť 3: Printová inzercia - drobná riadková / textová inzercia, letákové noviny - 2.440,50€ bez DPH Časť 4: Elektronická/online inzercia - 5.252,00 € bez DPH Časť 5: Bilboard inzercia - 4.640,- € bez DPH Časť 6: Printová inzercia v celoslovenských týždenníkoch alebo mesačníkoch - 3.600,00€ bez DPH 5.Trvanie zmluvy pre každú časť predmetu zákazky: Rámcová dohoda sa uzatvorí na dobu maximálne 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu (maximálna celková cena za plnenia Rámcovej dohody pre časť zákazky, pre ktorú uchádzač predkladá ponuku) 6.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 7. Kritérium na vyhodnotenie ponúk : celková najnižšia zmluvná cena v € bez DPH za každú časť predmetu zákazky. Úspešným uchádzačom každej časti predmetu zákazky sa stane uchádzač, ktorého ponuka dosiahne najnižšiu celkovú cenu v € bez DPH za danú časť predmetu zákazky.