Vyhlásené obstarávanie

ČASTÁ - KRIŽOVATKA ULÍC HLAVNÁ A ZÁMOCKÁ


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
46 080,54
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233125-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Jún 2022
Dátum otvárania ponúk:
30. Jún 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie realizácie investičnej aktivity bezpečného prechodu ,,ČASTÁ- KRIŽOVATKA ULÍC HLAVNÁ A ZÁMOCKÁ" v súlade s Projektom dopravného značenia na obnovu a zmenu organizácie dopravy, Aktualizácia 05/2021 pre stavebné povolenie vypracovaného spoločnosťou KRIPOS s.r.o., so sídlom Kysucká 7, 811 04 Bratislava, IČO: 44 629 575, Ing. Marcelou Križánkovou, autorizovaným stavebným inžinierom 1141-12. Presné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch zverejnených na profile verejného obstarávateľa.. Predmetom zákazky je zabezpečenie realizácie investičnej aktivity bezpečného prechodu (ďalej len stavba) ,,ČASTÁ- KRIŽOVATKA ULÍC HLAVNÁ A ZÁMOCKÁ" v súlade s Projektom dopravného značenia na obnovu a zmenu organizácie dopravy, Aktualizácia 05/2021 pre stavebné povolenie vypracovaného spoločnosťou KRIPOS s.r.o., so sídlom Kysucká 7, 811 04 Bratislava, IČO: 44 629 575, Ing. Marcelou Križánkovou, autorizovaným stavebným inžinierom 1141-12. Upozornenie! Odstávacia plocha pre zákazníkov potravín, nie je predmetom zákazky. Miesto realizácie: Stavba bude realizovaná na časti pozemkov pare. KNC, parc. č. 688/2, o výmere 9661 m2, druh pozemku zastavané plochy a nádvoria, a parc. č. 671 /2, o výmere 18796, druh pozemku zastavané plochy a nádvoria, zapísané v LV č. 2118 vedenom Okresným úradom Pezinok, katastrálnym odborom, v obci Častá, k.ú. Častá, okrese Pezinok, ktoré sú vo vlastníctve Obce Častá. Presné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch zverejnených na profile verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 2. Ponuka predložená uchádzačom bude obsahovať: - doklad preukazujúci splnenie podmienky osobného postavenia § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO v prípade, že uchádzač je zahraničnou osobou, - doklady preukazujúce splnenie podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO, - doklady preukazujúce splnenie podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO, - vyplnený a oprávnenou osobou podpísaný "Návrh na plnenie kritéria" podľa prílohy zverejnenej v súťažných podkladoch vrátane oceneného a oprávnenou osobou podpísaného výkazu výmer (prílohy súťažných podkladov) vo formáte .pdf a nepodpísaného vo formáte .xls, - dôkaz o ekvivalentnosti navrhovanej ponuky (riešenia) uchádzača s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky v prípade, že uchádzač predkladá ekvivalentné plnenie pri položkách predmetu zákazky, kde verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky/predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby. - čestné vyhlásenie o vytvorení skupiny dodávateľov v prípade, že uchádzač predkladá ponuku ako skupina dodávateľov vrátane plnomocenstva, v ktorom uchádzač preukazuje splnomocnenie pre konanie v mene skupiny dodávateľov. V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 3. Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované podľa kritéria na hodnotenie ponúk. Kritériom je "Cena celkom za predmet zákazky v EUR vrátane DPH". 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. 5. Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže. 6. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 7. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.