Vyhlásené obstarávanie

Slaboprúd - COVP Farského 9, Harmincova 1


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
72 393,10
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45310000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Jún 2022
Dátum otvárania ponúk:
30. Jún 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú všetky stavebné práce a dodávky spojené s vybudovaním slaboprúdových rozvodov v budove na Harmincovej 1, Bratislava - Dúbravka, a to v rozsahu podľa požiadaviek objednávateľa a v súlade s projektovou dokumentáciou a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom. Presné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch zverejnených na profile verejného obstarávateľa.. Predmetom zákazky sú všetky stavebné práce a dodávky spojené s vybudovaním slaboprúdových rozvodov v budove na Harmincovej 1, Bratislava - Dúbravka, a to v rozsahu podľa požiadaviek objednávateľa a v súlade s projektovou dokumentáciou a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom. Miesto realizácie interiérových úprav: Harmincova 1, 841 01 Bratislava Dúbravka Rozsah požadovaných stavebných prác a dodávok je bližšie špecifikovaný v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov. V prácach a dodávkach rozpočtu sú zarátané všetky súvisiace práce, presuny materiálu, sute, poplatky za skládku a pod. ostatné práce v zmysle predložených rozpočtových položiek. Presné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch zverejnených na profile verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 2. Ponuka predložená uchádzačom bude obsahovať: - doklad preukazujúci splnenie podmienky osobného postavenia § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO v prípade, že uchádzač je zahraničnou osobou, - doklady preukazujúce splnenie podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO, - vyplnený a oprávnenou osobou podpísaný "Návrh na plnenie kritéria" podľa prílohy zverejnenej v súťažných podkladoch vrátane oceneného a oprávnenou osobou podpísaného výkazu výmer (prílohy súťažných podkladov) vo formáte .pdf a nepodpísaného vo formáte .xls, - dôkaz o ekvivalentnosti navrhovanej ponuky (riešenia) uchádzača s predmetom zákazky definovaným v rámci opisu predmetu zákazky v prípade, že uchádzač predkladá ekvivalentné plnenie pri položkách predmetu zákazky, kde verejný obstarávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky/predložených dokumentov konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby. - čestné vyhlásenie o vytvorení skupiny dodávateľov v prípade, že uchádzač predkladá ponuku ako skupina dodávateľov vrátane plnomocenstva, v ktorom uchádzač preukazuje splnomocnenie pre konanie v mene skupiny dodávateľov. V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 3. Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované podľa kritéria na hodnotenie ponúk. Kritériom je "Cena celkom za predmet zákazky v EUR vrátane DPH". 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. 5. Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže. 6. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 7. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.