Vyhlásené obstarávanie

Koncové prvky audio a videotechniky v objekte Severných hradieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
301 636,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
32320000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
21. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
21. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
31. December 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Nakoľko sa ponuky predkladajú použitím elektronického prostriedku (IS EVO) podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 3

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka, montáž a inštalácia koncových prvkov ozvučenia a videotechniky s ich príslušenstvom v rekonštruovanom objekte Severných hradieb Bratislavského hradu, ich inštalácia a montáž do prevádzkyschopného stavu na už zabudované káblové rozvody. Predmetom dodávky sú aj bezdrôtové mikrofóny a prenosné nahrávacie/live stream videoštúdio.. Predmetom zákazky je dodávka, montáž a inštalácia koncových prvkov ozvučenia a videotechniky s ich príslušenstvom v rekonštruovanom objekte Severných hradieb Bratislavského hradu, ich inštalácia a montáž do prevádzkyschopného stavu na už zabudované káblové rozvody. Predmetom dodávky sú aj bezdrôtové mikrofóny a prenosné nahrávacie/live stream videoštúdio.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti, pričom na základe relevantných dôvodov verejný obstarávateľ zákazku na časti nedelí. Rozdelenie zákazky by mohlo predstavovať riziko, že vykonanie zákazky sa stane nadmerne technicky obtiažnym či drahým a potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. Dodávku koncových prvkov audio a videotechniky je nevyhnutné zabezpečiť jedným dodávateľom, ktorý koordinačne a technicky uskutoční celý predmet zákazky aj vzhľadom na miesto plnenia, ktorým je areál Národnej kultúrnej pamiatky Bratislavský hrad a teda povaha miesta plnenia vyžaduje aj špecifické podmienky na dopravu tovaru. Doprava na miesto plnenia je limitovaná rozmermi vjazdových a prechodových brán (Viedenská brána max. výška vozidla 4,0 m a šírka 3,3 m) a preto je potrebné prispôsobiť výber vhodných dopravných prostriedkov na prepravu a dovoz materiálov a tovarov na miesto plnenia. Vzhľadom na povahu a miesto plnenia je nevyhnutné uskutočniť predmet plnenia jedným dodávateľom, ktorý pokryje celý predmet zákazky ako celok, pričom bude verejnému obstarávateľovi zodpovedať za celý rozsah dodávok a s tým súvisiacich záruk a závad. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta dodania tovaru a odporúča všetkým záujemcom využiť možnosť obhliadky najmä z dôvodov, že doprava na miesto plnenia je limitovaná rozmermi vjazdových a prechodových brán (Viedenská brána max. výška vozidla 4,0 m a šírka 3,3 m) a preto je potrebné týmto obmedzeným podmienkam historických vjazdov do areálu Bratislavského hradu prispôsobiť výber vhodných dopravných prostriedkov na prepravu a dovoz materiálov a tovarov na miesto určenia. Komunikácia sa uskutočňuje elektronickou podobou prostredníctvom systému EVO. Plynutie zákonných lehôt v elektronickej komunikácii je odo dňa odoslania/doručenia správy (doručenie nastáva v okamihu odoslania). Uchádzač predloží ponuku elektronicky prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ nevyžaduje šifrovanie ponuky heslom. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok v súlade s ustanovením § 41 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zodpovedá za správne a presné ocenenie predmetu zákazky. Uchádzač nie je oprávnený zasahovať do výkazov, meniť položky výkazov ani množstvá jednotlivých položiek. Uchádzač je povinný naceniť všetky položky výkazov. Pre všetky výkazy výmer platí, že cena celkom bez DPH pri tej ktorej položke je daná súčinom jednotkovej ceny bez DPH a požadovanej výmery (množstva). Celková cena pri jednotlivých výkazoch je daná súčtom cien celkom bez DPH všetkých položiek a je vyjadrená v eur bez DPH. Uchádzač je povinný oceniť výkaz výmer súbor excel označený ako AV technika SH_Výkaz výmer SR 20220530z a to všetky jeho položky s výnimkou už preddefinovaných nulových položiek. Uchádzač je povinný rešpektovať nulové položky uvedené vo výkaze výmer pre jednotlivé priestory. Uchádzač nesmie meniť predmetné nulové položky a ich ocenenie/realizáciu je povinný zahrnúť do ceny ostatných položiek. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz.