Vyhlásené obstarávanie

Osobné ochranné pracovné prostriedky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
80 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
18100000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
4. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávok osobných ochranných pracovných prostriedkov (ďalej len OOPP) pre zamestnancov verejného obstarávateľa na ochranu pred existujúcimi nebezpečenstvami vyplývajúcimi z pracovného procesu. OOPP určené na ochranu bezpečnosti a zdravia zamestnanca, sú na ochranu hlavy, sluchu, zraku, dýchacích orgánov, dolných a horných končatín a ochranu celého tela. Technická špecifikácia jednotlivých OOPP vychádza z požiadaviek a ustanovení Nariadenia vlády SR č. 395/2006 Z. z. o minimálnych požiadavkách na poskytovanie a používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov a príslušných legislatívnych noriem a STN. Verejný obstarávateľ vyžaduje pri jednotlivých OOPP umiestnenie stálofarebného a neodstrániteľného loga. Ďalšie špecifiká (veľkosť, farba) budú poskytnuté dodávateľovi pri jednotlivých čiastkových objednávkach. V prípade, že bude opis predmetu zákazky odkazovať na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent alebo typ, verejný obstarávateľ pripúšťa použitie ekvivalentu, pričom ponúkaný ekvivalent musí spĺňať najmä požiadavky na rovnaké rozmerové, materiálové špecifikácie, tepelnú a chemickú odolnosť, požiarne, hygienické, konštrukčné a farebné vlastnosti, ktoré sú špecifikované v opise predmetu zákazky. Predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania a prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. V prípade uvedenia konkrétnych značiek tovarov, materiálov a výrobkov, pri ktorých sú uvedené minimálne požiadavky, môže uchádzač predložiť aj tovar/materiály/výrobky lepších parametrov. Dôkaz o ich vhodnosti musí byť priložený v ponuke. Bližšie vymedzenie predmetu zákazky je v Prílohe č. 1 tejto Výzvy Technická špecifikácia.. Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávok osobných ochranných pracovných prostriedkov (ďalej len OOPP) pre zamestnancov verejného obstarávateľa na ochranu pred existujúcimi nebezpečenstvami vyplývajúcimi z pracovného procesu. OOPP určené na ochranu bezpečnosti a zdravia zamestnanca, sú na ochranu hlavy, sluchu, zraku, dýchacích orgánov, dolných a horných končatín a ochranu celého tela. Technická špecifikácia jednotlivých OOPP vychádza z požiadaviek a ustanovení Nariadenia vlády SR č. 395/2006 Z. z. o minimálnych požiadavkách na poskytovanie a používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov a príslušných legislatívnych noriem a STN. Verejný obstarávateľ vyžaduje pri jednotlivých OOPP umiestnenie stálofarebného a neodstrániteľného loga. Ďalšie špecifiká (veľkosť, farba) budú poskytnuté dodávateľovi pri jednotlivých čiastkových objednávkach. V prípade, že bude opis predmetu zákazky odkazovať na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent alebo typ, verejný obstarávateľ pripúšťa použitie ekvivalentu, pričom ponúkaný ekvivalent musí spĺňať najmä požiadavky na rovnaké rozmerové, materiálové špecifikácie, tepelnú a chemickú odolnosť, požiarne, hygienické, konštrukčné a farebné vlastnosti, ktoré sú špecifikované v opise predmetu zákazky. Predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania a prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. V prípade uvedenia konkrétnych značiek tovarov, materiálov a výrobkov, pri ktorých sú uvedené minimálne požiadavky, môže uchádzač predložiť aj tovar/materiály/výrobky lepších parametrov. Dôkaz o ich vhodnosti musí byť priložený v ponuke. Bližšie vymedzenie predmetu zákazky je v Prílohe č. 1 tejto Výzvy Technická špecifikácia.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. 2. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej časti systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Ponuky budú vyhotovené elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložené do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky do predmetnej zákazky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7. V ponúknutej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb v súlade so súťažnými podkladmi a ich prílohami. 12. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.