Vyhlásené obstarávanie

Prekladateľské služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
59 774,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79530000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
18. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je zabezpečenie prekladov odborných dokumentov, z anglického jazyka do slovenského jazyka a opačne, ktoré sa budú využívať v úradnom styku s inštitúciami, štátnymi orgánmi, EK a pod. Rozsah bol stanovený na základe predpokladaného množstva jednotlivých výstupov a podporných dokumentov v rámci aktivít č.1-4 - bežný (neúradný) preklad rôznych INSPIRE dokumentov, úradných dokumentov, smerníc a iných dokumentov z/do angličtiny, ktoré budú prispievať k bezproblémovej implementácii projektu ESPUS. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 tejto výzvy na predkladanie ponúk "Opis predmetu zákazky" a je súčasťou zverejnených dokumentov.. Predmetom verejného obstarávania je zabezpečenie prekladov odborných dokumentov, z anglického jazyka do slovenského jazyka a opačne, ktoré sa budú využívať v úradnom styku s inštitúciami, štátnymi orgánmi, EK a pod. Rozsah bol stanovený na základe predpokladaného množstva jednotlivých výstupov a podporných dokumentov v rámci aktivít č.1-4 - bežný (neúradný) preklad rôznych INSPIRE dokumentov, úradných dokumentov, smerníc a iných dokumentov z/do angličtiny, ktoré budú prispievať k bezproblémovej implementácii projektu ESPUS. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 tejto výzvy na predkladanie ponúk "Opis predmetu zákazky" a je súčasťou zverejnených dokumentov.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia v rámci zákazky sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy - IS EVO. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: štátny jazyk, t. j. slovenský jazyk alebo český jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 2. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. 3. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 4. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk 5. Hlavné miesto poskytnutia služieb: Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky, Nám. Ľ. Štúra 1, 812 35 Bratislava. 6. Výsledok verejného obstarávania: Rámcová dohoda uzavretá podľa § 2 ods. 5 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní a § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Predložením ponuky uchádzač vyjadruje súhlas so znením Rámcovej dohody, ktorá tvorí jednu z príloh tejto výzvy na predkladanie ponúk a deklaruje, že voči jej obsahu nemá žiadne pripomienky. 7. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania: Na základe schváleného akceptačného výkazu, faktúry poskytovateľa služby, lehota splatnosti faktúry do 30 dní od jej doručenia. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na realizáciu predmetu plnenia. 8. Kritérium na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom uvedená v EUR vrátane DPH za 1 normostranu. Súčasťou ponukovej ceny za poskytnutie služby musia byť všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť. (pozn.: Jedna normostrana (NS) je kalkulovaná podľa vzorca znaky (vrátane medzier) / 1.800 úderov, zaokrúhlenie sa uskutočňuje na 0,5 NS smerom nahor). 9. Uchádzač môže pri preukazovaní technickej alebo odbornej spôsobilosti postupovať podľa § 34 ods. 3 ZVO. Osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia v rozsahu a spôsobom ako uchádzač. V súvislosti s podmienkami účasti týkajúcimi sa technickej alebo odbornej spôsobilosti dáva verejný obstarávateľ do pozornosti ustanovenie § 40 ods. 5 písm a) ZVO. 10. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO. 11. Informácia, či sa použije elektronická aukcia: Nie 12. Prílohy tejto výzvy na predkladanie ponúk sú zverejnené v časti Dokumenty zákazky, Druh dokumentu: súťažné podklady. Ide o: a) Opis predmetu zákazky b) Návrh na plnenie kritériá c) Rámcová dohoda 13. Ponuka uchádzača musí obsahovať: a) Doklady a dokumenty, ktorým uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti. b) Doplnený a štatutárom podpísaný Návrh na plnenie kritéria (príloha č. 2 Výzvy na predkladanie ponúk) 14. Verejné obstarávanie nie je zamerané na sociálne aspekty, nie je obstaranie inovácii a nie je zelené verejné obstarávanie.