Vyhlásené obstarávanie

Vykonanie pravidelnej revízie a kontroly elektrických spotrebičov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre verejné obstarávanie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
17 550,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71632000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
27. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vykonanie pravidelnej revízie a kontroly elektrických spotrebičov skupiny E (spotrebiče používané k administratívnej činnosti) vrátane elektrických predlžovacích káblov počas ich používania, v zmysle Vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistene bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov (ďalej len vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z.) Súčasťou predmetu zákazky je -revízia elektrického ručného náradia a revízia elektrického spotrebiča podľa § 13a vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z., -kontrola elektrického ručného náradia a kontrola elektrického spotrebiča podľa § 13b vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z., -vyhotovenie správy o výsledku odbornej prehliadky a odbornej skúšky podľa § 16 ods. 2 vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. Verejný obstarávateľ požaduje vykonanie predmetu zákazky osobou, ktorá má odborné vzdelanie a odbornú prax na vykonávanie predmetu zákazky, t. j. osobou revízneho technika v súlade s § 16 vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. Doklad o preukázaní požadovaného odborného vzdelania a odbornej praxi (osvedčenie) uchádzač predloží ako súčasť ponuky. Kontrola spotrebičov sa bude vykonávať v kancelárskych priestoroch v sídle verejného obstarávateľa, t. j. na adrese: Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava. Predmet zákazky sa zadáva na obdobie 24 mesiacov od účinnosti Rámcovej dohody, verejný obstarávateľ požaduje predmet zákazky časovo vykonať v súlade s vyhláškou MPSVR SR č. 508/2009 Z. z... Predmetom zákazky je vykonanie pravidelnej revízie a kontroly elektrických spotrebičov skupiny E (spotrebiče používané k administratívnej činnosti) vrátane elektrických predlžovacích káblov počas ich používania, v zmysle Vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistene bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov (ďalej len vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z.) Súčasťou predmetu zákazky je -revízia elektrického ručného náradia a revízia elektrického spotrebiča podľa § 13a vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z., -kontrola elektrického ručného náradia a kontrola elektrického spotrebiča podľa § 13b vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z., -vyhotovenie správy o výsledku odbornej prehliadky a odbornej skúšky podľa § 16 ods. 2 vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. Verejný obstarávateľ požaduje vykonanie predmetu zákazky osobou, ktorá má odborné vzdelanie a odbornú prax na vykonávanie predmetu zákazky, t. j. osobou revízneho technika v súlade s § 16 vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. Doklad o preukázaní požadovaného odborného vzdelania a odbornej praxi (osvedčenie) uchádzač predloží ako súčasť ponuky. Kontrola spotrebičov sa bude vykonávať v kancelárskych priestoroch v sídle verejného obstarávateľa, t. j. na adrese: Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava. Predmet zákazky sa zadáva na obdobie 24 mesiacov od účinnosti Rámcovej dohody, verejný obstarávateľ požaduje predmet zákazky časovo vykonať v súlade s vyhláškou MPSVR SR č. 508/2009 Z. z.. Podrobnejší opis a špecifikácia je uvedená v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/444504

Doplňujúce informácie

1.) Postup zadávania zákazky s nízkou hodnotou sa realizuje realizuje prostredníctvom elektronickej platformy (§ 13 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov) na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/444504. 2.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 3.) Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.