Vyhlásené obstarávanie

Maslo


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadienia Študentské domovy a jedálne
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
7 076,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15530000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
26. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
26. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Dodanie tovaru Maslo pre Študentské jedálne ÚZ ŠDaJ v rozsahu požadovaného množstva a sortimentu uvedeného v jednotlivých objednávkach objednávateľa a v súlade s Prílohou č.3 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky v nasledovnej kvalite: - čerstvé maslo, vyrobené z kravského mlieka, - obsah mliečneho tuku min. 82,0 % hm., Verejný obstarávateľ vyžaduje dodržiavanie predpisov v oblasti bezpečnosti potravín. Miesta dodania: Študentská jedáleň Jura Hronca, Bernolákova 1, 811 07 Bratislava 1, Študentská jedáleň Mladá Garda, Račianska 103, 831 02 Bratislava 3, Študentská jedáleň SvF, Radlinského 11, 810 05 Bratislava 1, Študentská jedáleň Vazovova, Vazovova 5, 812 43 Bratislava 1 Študentská jedáleň SjF, Námestie slobody 17, 812 31 Bratislava. Bližšie podrobnosti viď súťažné podklady.. Predpokladané celkové množstvo tovaru je uvedené v Prílohe č.3 súťažných podkladov, pričom nie je záväzné pre plnenie Dohody, t.j. predávajúci sa zaväzuje tovar dodať v množstvách a spôsobom v súlade s Článkom III. Dohody. Verejný obstarávateľ požaduje dodávať objednaný predmet zákazky/Dohody vo vysokej kvalite, v bezchybnom stave, vyhovujúci hygienickým a ostatným normám a manažérskym systémom v oblasti bezpečnosti potravín, v predpísaných obaloch, v objeme, v množstve a termínoch uvedených v jednotlivých objednávkach, a to v pracovných dňoch v týždni od 6:00 hod. do 9:00 hod.. Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky podľa vyhlášky č. 127/2012 Z.z. v platnom znení o označovaní potravín riadne zabalený a označený štítkom, na ktorom bude uvedený názov tovaru, názov výrobcu, dátum výroby a dátum / doba spotreby, zloženie. Ak nebude možné uvedenú požiadavku splniť s ohľadom na charakter alebo druh tovaru, predmetné údaje budú uvedené na dodacích listoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii. Predávajúci sa zaväzuje, že predmet Dohody dodá najneskôr do 24 hodín, vo výnimočných prípadoch do 12 hodín od doručenia objednávky na miesto dodania. Bližšie podrobnosti viď súťažné podklady.

Doplňujúce informácie

Kritérium na vyhodnotenie ponúk Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v € s DPH. Spôsob vyhodnocovania ponúk Po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk sa zostaví vzostupné poradie uchádzačov a vyhodnotí sa u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti. Tento spôsob vyhodnocovania možno v prípade vylúčenia uchádzača resp. ak uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu postupne aplikovať na všetkých uchádzačov vzostupne podľa poradia. Verejný obstarávateľ vylúči z tohto verejného obstarávania uskutočňovaného formou prieskumu trhu uchádzača, ktorý nesplnil požiadavky na predmet zákazky alebo podmienky účasti. Na vyhodnotenie ponúk sa primerane použije § 53 zákona a na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa primerane použije § 40 zákona. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom vylúčenie alebo výsledok vyhodnotenia ponúk. Obsah ponuky Vyplniť štruktúrované kritéria v IS EVO VER. 18.0 (celková cena v € s DPH - musí zahŕňať všetky položky z vymedzenia predmetu zákazky vrátane manipulácie, balenia a dopravy. Komunikácia Verejný obstarávateľ určuje, že komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa uskutoční elektronicky, a to len prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO VER. 18.0, ktorého webová adresa je uvedená v odseku I.3) tejto výzvy. Na ponuky doručené prostredníctvom iného komunikačného rozhrania alebo doručené mailom alebo doručené písomne prostredníctvom pošty resp. iného doručovateľa alebo doručené po lehote na predkladanie ponúk nebude verejný obstarávateľ prihliadať a budú vylúčené z tohto verejného obstarávania. Príručky, videonávody, často kladené otázky a všetky potrebné informácie týkajúce sa komunikačného rozhrania sú zverejnené na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade ak: -ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám stanovených v týchto súťažných podkladoch, -zmenili sa okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené, -ponuka uchádzačov bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky, -nebude predložená ani jedna ponuka. Uchádzači nemajú nárok na náhradu nákladov spojených s účasťou na tomto verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky. Verejný obstarávateľ bude v relevantných prípadoch postupovať podľa § 115 ods. 3 a 4 ZoVO. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch.