Vyhlásené obstarávanie

Strojové vybavenie pre rozvoj registrovaného sociálneho podniku RABČAN SP, s.r.o. - valník


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
RABČAN SP, s. r. o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
26 992,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34134200-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
27. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie vyklápacieho valníka v počte 1 ks.. Požadované min. technické parametre Požadovaný parameterPožadovaná hodnota Počet miest na sedenie3 PalivoDiesel Sklápač na 3 stranyÁno Výkon motoraMin. 100 kW PohonPredný Prevodovka6-st. manuálna Celková hmotnosťMax. 3.500 kg úžitkové vozidlo AutorádioÁno Ťažné zariadenieÁno

Doplňujúce informácie

1.Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je ani obstarávaním zameraným na inovácie, nie je zamerané na sociálne aspekty. 2.Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO. 3.Predávajúci je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí podpory formou dotácie a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 4. Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj čestným vyhlásením, pričom na požiadanie poskytne prijímateľovi doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač uvedie v ČV ktoré podmienky účasti preukazuje ČV. 5.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému EVO, ak nie je uvedené inak. Systém EVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html . 6.Upozorňujeme všetkých používateľov IS EVO, aby všetky otázky týkajúce sa používania IS EVO posielali na adresu eplatforma@vlada.gov.sk alebo kontaktovali pracovníkov telefonicky na čísle +421 2 209 25 100. Informačný systém Elektronického verejného obstarávania (EVO), prostredníctvom ktorého sa uskutočňuje elektronická komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní, prechádza k 31.03.2022 do správy Úradu vlády Slovenskej republiky. 7.Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky na Profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/444693. 8.Zmluvy nadobudnú platnosť dňom jej podpísania všetkými zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia postupom podľa zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov, najneskôr však ku dňu podpisu zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a po splnení odkladacej podmienky, ktorou je schválenie postupu zákazky zo strany poskytovateľa nenávratného finančného príspevku, t.j. verejnému obstarávateľovi bude zo strany poskytovateľa NFP doručená kladná správa z kontroly verejného obstarávania. 9.Verejný obstarávateľ vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk a to u uchádzača, ktorý sa umiestnil po vyhodnotení ponúk v zmysle stanoveného kritéria na 1. mieste. V prípade ak nebude tento uchádzač spĺňať podmienky účasti resp. jeho ponuka nebude v súlade s požiadavkami na predmet obstarávania, nebude jeho ponuka akceptovaná, verejný obstarávateľ pristúpi k vyhodnoteniu podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u nasledujúceho uchádzača.