Predmetom zákazky je zvýšenie prevádzkovej efektívnosti energetického hospodárstva Psychiatrickej nemocnice Philippa
Pinela (ďalej aj ako predmet zákazky).. Verejný obstarávateľ je vlastníkom súboru budov a technických zariadení, ako sú tieto bližšie opísané v príslušných
Prílohách Časti B. súťažných podkladov. Predmetom tejto zákazky je súbor opatrení zameraných na zvýšenie
prevádzkovej efektívnosti energetického hospodárstva tohto súboru budov a zvýšenie kvality prostredia a faktického
stavu budov s cieľom maximalizovať využitie budúcich prevádzkových úspor pri financovaní investície.
V rámci predmetu zákazky poskytovateľ:
a)analyzuje stav predmetných budov a energetických a iných zariadení (ďalej celkovo energetické hospodárstvo) a
spotrebu energie v nich,
b)navrhne technické prevedenie opatrení na zníženie prevádzkových nákladov (náklady na energie, osobné náklady,
náklady na opravy a údržbu) týchto budov a energetického hospodárstva v nich a vyhotoví všetku potrebnú projektovú a
technickú dokumentáciu potrebnú pre realizáciu opatrení pričom pre účely inštalácie plynových a elektrických
kuchynských spotrebičov v rozsahu definovanom v Prílohe č. B.2 súťažných podkladov je rozsah tohto opatrenia
definovaný poskytnutou projektovou dokumentáciou (Príloha č. B.2);
c)tieto opatrenia realizuje a po realizácii opatrení bude dohliadať na prevádzkovanie energetického hospodárstva a
vyčísľuje dosiahnuté úspory,
d)zaručí sa za úspory dosiahnuté po realizácii opatrení a zabezpečí financovanie celej realizácie predmetu zákazky na
základe dosahovaných úspor.
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 20 000 EUR (slovom dvadsať
tisíc EUR). Zábezpeku je možné zložiť formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa,
predložením bankovej záruky alebo predložením poistenia záruky. Podrobnosti o podmienkach zloženia zábezpeky sú
uvedené v súťažných podkladoch.
2.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO
prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek
komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu
verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa
spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky.Podrobnosti o
obhliadke miesta realizácie predmetu zákazky sú uvedené v bode 14 Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažnýchpodkladov.
4.Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do
registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a
doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo
subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a
nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
5.Verejný obstarávateľ obmedzuje informácie požadované v JED na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky
účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie ( Globálny údaj pre všetky podmienky účasti).
6. Predmetné verejné obstarávanie je vzhľadom na technické špecifikácie zeleným obstarávaním. Predmetné verejné
obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo
podmienky plnenia zmluvy obstarávaním inovácií a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.