Predmetom zákazky je dodávka hygienických potrieb pre administratívne budovy SÚC TTSK v Trnave, Dunajskej Strede a Senici podľa opisu predmetu zákazky, ktorý tvorí Prílohu č. 4 výzvy. Množstvá v Prílohe č. 4 sú predpokladané za obdobie 1 mesiaca účinnosti Rámcovej dohody a môžu byť znížené alebo zvýšené. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať predpokladané množstvo a sortiment tovaru v priebehu platnosti a účinnosti Rámcovej dohody. Podrobnosti sú uvedené vo výzve.. - bezplatné dodanie, montáž a prenechanie zásobníkov/boxov na toaletný papier roll o veľkosti 19 cm - bezplatné dodanie, montáž a prenechanie zásobníkov/boxov na papierové utierky na ruky - bezplatné dodanie, montáž a prenechanie držiakov/dávkovačov na tekuté mydlo - pravidelné dodávanie toaletného papiera roll 19 cm do prenechaných zásobníkov, v mesačnom intervale a v požadovanom množstve - pravidelné dodávanie jednorazových papierových utierok na ruky do prenechaných zásobníkov, v mesačnom intervale a v požadovanom množstve - pravidelné dodávanie náplní (tekuté mydlo) do prenechaných dávkovačov, v mesačnom intervale a v požadovanom množstve - dodanie, prenechanie a servis/výmena rohožiek o rozmere 85x150 cm v pravidelnom 14 dňovom intervale a v požadovanom množstve:
Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom systému EVO ver. 18.0 Úradu pre verejné obstarávanie s využitím jeho funkcionalít. Systém EVO je dostupný na adrese : https://www.uvo.gov.sk/portal-systemuevo-5f5.html.