Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie hygienických potrieb pre administratívne budovy SÚC TTSK v Trnave, Dunajskej Strede a Senici


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
17 370,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33760000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
5. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
5. August 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka hygienických potrieb pre administratívne budovy SÚC TTSK v Trnave, Dunajskej Strede a Senici podľa opisu predmetu zákazky, ktorý tvorí Prílohu č. 4 výzvy. Množstvá v Prílohe č. 4 sú predpokladané za obdobie 1 mesiaca účinnosti Rámcovej dohody a môžu byť znížené alebo zvýšené. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať predpokladané množstvo a sortiment tovaru v priebehu platnosti a účinnosti Rámcovej dohody. Podrobnosti sú uvedené vo výzve.. - bezplatné dodanie, montáž a prenechanie zásobníkov/boxov na toaletný papier roll o veľkosti 19 cm - bezplatné dodanie, montáž a prenechanie zásobníkov/boxov na papierové utierky na ruky - bezplatné dodanie, montáž a prenechanie držiakov/dávkovačov na tekuté mydlo - pravidelné dodávanie toaletného papiera roll 19 cm do prenechaných zásobníkov, v mesačnom intervale a v požadovanom množstve - pravidelné dodávanie jednorazových papierových utierok na ruky do prenechaných zásobníkov, v mesačnom intervale a v požadovanom množstve - pravidelné dodávanie náplní (tekuté mydlo) do prenechaných dávkovačov, v mesačnom intervale a v požadovanom množstve - dodanie, prenechanie a servis/výmena rohožiek o rozmere 85x150 cm v pravidelnom 14 dňovom intervale a v požadovanom množstve:

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom systému EVO ver. 18.0 Úradu pre verejné obstarávanie s využitím jeho funkcionalít. Systém EVO je dostupný na adrese : https://www.uvo.gov.sk/portal-systemuevo-5f5.html.