Vyhlásené obstarávanie

Prekladateľské a tlmočnícke služby pre MŽP SR


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
32 130,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79530000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
11. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
11. August 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie tlmočníckych a prekladateľských služieb. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie tlmočníckej techniky a súvisiacich tovarov a služieb. Tlmočnícke služby sa budú vykonávať ústne. Prekladateľské služby sa budú vykonávať v písomnej forme. Prekladateľské a tlmočnícke služby budú zabezpečené podľa povahy podujatia pre potreby verejného obstarávateľa.. Predmetom zákazky je zabezpečenie tlmočníckych a prekladateľských služieb. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie tlmočníckej techniky a súvisiacich tovarov a služieb. Tlmočnícke služby sa budú vykonávať ústne. Prekladateľské služby sa budú vykonávať v písomnej forme. Prekladateľské a tlmočnícke služby budú zabezpečené podľa povahy podujatia pre potreby verejného obstarávateľa. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 tejto výzvy na predkladanie ponúk "Opis predmetu zákazky" a je súčasťou zverejnených dokumentov.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia v rámci zákazky sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy - IS EVO. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: štátny jazyk, t. j. slovenský jazyk alebo český jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.



2. Doplnenie bodu II.1.2 výzvy: 79540000 - 1 Tlmočnícke služby



3. V prípade, ak je uchádzačom zahraničná osoba, do ceny bez DPH zahrnie:

- príslušnú sadzbu DPH platnú v čase predloženia ponuky v krajine sídla ver. obstarávateľa (v súčasnosti sadzba vo výške 20% DPH) a súčasne na túto skutočnosť v ponuke upozorní,

- ako aj všetky poplatky a všetky ostatné nevyhnutné náklady, spojené s plnením predmetu zákazky, aj keď nebudú predmetom fakturácie zahraničného uchádzača.



4. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade

uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti

podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov.



5. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.



6. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk.



7. Hlavné miesto poskytnutia služieb: Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky, Nám. Ľ. Štúra 1, 812 35 Bratislava. V prípade tlmočenia bude o mieste a čase tlmočenia verejný obstarávateľ informovať poskytovateľa služieb s primeraným časovým predstihom (minimálne 24 hodín) tak, aby sa tlmočník mohol včas pripraviť na tlmočnícku akciu.



8. Výsledok verejného obstarávania: Rámcová dohoda uzavretá podľa § 2 ods. 5 písm. g) zákona o verejnom

obstarávaní a § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Predložením

ponuky uchádzač vyjadruje súhlas so znením Rámcovej dohody, ktorá tvorí prílohu č.4 tejto výzvy na predkladanie ponúk a deklaruje, že voči jej obsahu nemá žiadne pripomienky.



9. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania: Na základe faktúry poskytovateľa služby, lehota splatnosti faktúry do 30 dní od jej doručenia. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na realizáciu predmetu plnenia.



10. Kritérium na vyhodnotenie ponúk:

Najnižšia cena celkom uvedená v EUR vrátane DPH. Súčasťou ponukovej ceny za poskytnutie služby musia byť všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zákazky. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť.



11. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO.



12. Informácia, či sa použije elektronická aukcia: Nie



13. Prílohy tejto výzvy na predkladanie ponúk sú zverejnené v časti Dokumenty zákazky, Druh dokumentu: súťažné

podklady. Ide o:

Pr. č. 1 - Opis predmetu zákazky

Pr. č. 2 - Návrh na plnenie kritéria

Pr. č. 3 - Cenník poskytovaných služieb

Pr. č. 4 - Rámcová dohoda



14. Ponuka uchádzača musí obsahovať:

a) Doklady a dokumenty, ktorým uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti (ak je relevantné)

b) Doplnený a štatutárom podpísaný Návrh na plnenie kritéria (príloha č. 2 Výzvy na predkladanie ponúk)

c) Doplnený a štatutárom podpísaný Cenník poskytovaných služieb (príloha č. 3 Výzvy na predkladanie ponúk)



15. Verejné obstarávanie nie je zamerané na sociálne aspekty, nie je obstaranie inovácii a nie je zelené verejné

obstarávanie.